SOMMER :) Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Er det noen som har tips? Det må være et sted der det ikke er så høytidelig. Vi er begge godt over 30 og er helt nybegynnere (særlig mannen min).Jeg har lenge sagt jeg har lyst til å danse. Endelig sier mannen min at han også har lyst. Han mener at det kan styrke forholdet vårt. Koselig å gå et sted og danse og utfordre oss selv som individ og par og så komme hjem til litt kos etterpå... ;-) Noen som har erfaring fra noen kurs i Oslo?
Sivalur Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Det er mulig det er fullt allerede, men det begynner nye kurs hos Bjørg Grete denne uken. Tror dere ville trivdes veldig godt der!!! Ikke høytidelig i det hele tatt - men det pleier det som regel ikke være på hyggedanskurs for voksne... http://www.bjorggretesdanseskole.no/
Piipii Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Datteren min går på dansefabrikken, de er veldig flinke og koselige. Der har de kurs for alle og alle nivåer:) www.dansefabrikken.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå