AussieAnette Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Hei. Jeg har alltid hatt regelmessig mens, jeg har jo gått på p-piller. Jeg sluttet med p-piller i februar 08 og fikk regelmessige mens etter det (syklus 28-32 dager). Så sent i november ventet jeg mens, men den lot vente på seg. Åtte dager etter IKM skrev jeg i forumet her inne, om at jeg enda ikke hadde fått mens, og at tester viste negativt. Og etter 11 dager kom mensen Så derfor når mensen var forsinket denne mnd (altså neste mnd) så tenkte jeg ikke noe over det. Igår måtte jeg tenke tilbake, og det viste seg at jeg da var 14 dager etter IKM. Jeg tok en test på kvelden, og den var svakt positiv :) Tok en ny test idag morges og den var også svakt positiv :) Så nå skal jeg ta en test mandag morgen og en tirsdag morgen, hvis de viser det samme så er det visst en tur til legen på meg :=) Det som er vanskelig er at jeg holder det skjult for min samboer. I juni kjøpte jeg nemlig den søteste sparkebuksa til et lite nøste hvor det står jeg triller min pappa rundt lillefingeren, som jeg tenkte å gi til samboeren under en fin middag. Surprise.. Han gleder seg sånn til å bli pappa. Derfor jeg ikke tør å si noe nå i tilfelle jeg ikke er gravid. Dette ble langt. Men jeg måtte bare skrive det ned..
AussieAnette Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2009 Jeg må også si at denne streken jeg ser ikke er noen skyggestrek. Det er definitivt farge. Skulle gjerne lagt inn bilde men da tenker jeg nok jeg må forklare endel for min samboer først. Tuusen takk.. Jeg krysser fingre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå