Gå til innhold

Veldig sterk urinlukt hos gutt..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har kjent sterk urinlukt hos han før, men ikke så sterk som nå. I går kveld og i dag har bleien luktet så vondt at jeg neste må holde pusten. Han har også hatt ganske tissevåtebleier, så det er ikke fori han har tisset lite.

 

Han har også hatt feber siden fredag. Han er forsåvidt feberfri i dag. Men feberen pleier å komme snikende på ettermiddagen.

 

Tenkte på urinveisinfeksjon. Vet at gutter kan bli veldig dårlig av dette. Er det noen symptomer jeg bør være obs på? Eller er det andre ting det kan være? Han drikker greit med væske. Han er 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som når sønnen min hadde uvi, sterk lukt av urin, feber, magesmerter og litt blod i urinen var symptomene hans. Ville dratt til lege med han om jeg var deg, jeg skjønte ikke symptomene til sønnen min og derfor gikk det så langt at det utviklet seg til nyrebekkenbetennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

 

Nå har ikke gutten min hatt noe blod i urinen. Men tar en tlf. til legen i morgen om det fortsetter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke ha synelig blod i urinen for å ha UVI, jeg har ofte UVI som må behandles, men har bare opplevd synelig blod 1 gang.

 

Ville tatt han med til legevaken jeg, UVI er jo bare helt forferdelig vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vondt? Har aldri hatt det selv så vet ikke hva det vil si.

 

Men ville han ikke klaget da tror dere? I dag så er han i forholdsvis fin form. Var verre i går. Sutrer litt i dag, men ikke veldig. Drikker bra, spiser dårlig da. Men tar seg ikke på magen eller noe.

 

Kan jo selvfølgelig ta en tlf. til legevakten og høre. Jeg vil jo ikke at han skal ha det vondt..

 

Takk for svar :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn har hatt UVI en gang. Da var der lite symptomer, før det plutselig var blitt nyrebekkenbetennelse. Og DA først kom smerter som han ga tydelig uttrykk for. Smertene satt da i ryggen(over nyrene).

 

Har en gutt UVI en gang, så skal han videre til undersøkelser(UL osv). For gutter skal egentlig ikke ha UVI, og det KAN være symptom på noe galt i urinveiene. Hos min var alt i orden på UL, men det er rutine å sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...