ROFL Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Etter prøving en stund er jeg nå endelig gravid! Dette er min andre. Førstemann er 10 mnd, så det blir to tette. Er det andre her som får så lite imellom barna?
**Baby**number**two** Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Har en datter fra för som blir 3 i februar, så blir ikke tett mellom dem. Ville bare si GRATULERER =)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Gratulerer og velkommen inn hit =) Jeg venter også nr 2, men min datter blir 3 år om bare 3 uker, så blir ca 3,5 år mellom dem, ikke så tette da =) Ønsker deg lykke til i svangerskapet =) Klems
*lykkelig mamma* Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Ja her blir det også tett. Har en på 9 mnd nå. Er ca 7 uker på vei. Spennende dette. =)
ROFL Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2009 Ja, gleder oss veldig her! Gratulerer til dere andre også. Er veldig spent på hvordan dette svangerskapet blir i forhold til forrige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå