Gå til innhold

ANG eggløsningstester og graviditet.. kan noen hjelpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok eggløsningstest i dag for å sjekke om den kunne slå ut på eventuelt graviditet, meeen... den var negativ.. Betyr det da at jeg ikke er gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo hende du testet for tidlig da? Satser på det:)

Men mulig det tar litt lenger tid før en el test vil slå ut på graviditet enn hva en graviditetstest vil gjøre?? Er ikke helt sikker egentlig.

Skrevet

vet ikke helt om jeg svarer på det du lurer på,men svarer for det jeg;) i desember skulle jeg hatt TR 19.des. tok EL test på julaften,1.juledag og 2 juledag. de var alle positive. så kjøpte jeg grav-test dagen etter og den var positiv. jeg aborterte,men det har jo ikke noe å si på testinga da.. denne mnd skal jeg ha mensen i morgen eller tirsdag. jeg tok EL test fredag og i går,bare for moro skyld. og de var begge positive...så nå er jeg ganske spent egentlig....! :) men jeg vet jo ikke da..men kjøper nok en grav-test i morgen;) hvis ikke TR har kommet da..

Masse lykke til:)

Skrevet

Kan en eggløsningstest gi noe svar på om man er gravid eller ikke? når på dagen skal man ta en el?

Skrevet

jeg fikk ihvertfall positiv grav test etter 3 dager med positiv EL tester..men jeg tok de jo etter jeg skulle hatt TR...når jeg tar EL tester tar jeg det på morningen eller formiddagen....vet ikke om det er noe bestemt tidspunkt man skal ta de testene eller ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...