Gå til innhold

0 aktivitet her, men noen fra tønsberg områdene som vil bli kjent?


Miss Dynamite

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei:) Ja kunne godt tenkt meg og kommet meg ut litt:) Men bor i Sandefjord, men er jo ofte i Tbg så er ikke noe problem. Kunne tatt en tur på cafe. Fikk ei lita jente i november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne kjent:) Kjenner ikke så mange rundt omkring her i og med at jeg er fra oslo. Bor i horten nå:)

Hva er alderen på deres barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig:) Da må vi bare finne en dag som passer. Jeg kan vel egentlig de fleste dagene:P Min lille jente er 11 uker:) Din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også med :) Finnes det ikke en cafè i Tbg som er en type "amme-cafè" eller noe slikt? Selv bor jeg i Sfj og fikk ei jente 14.oktober. Hvor gamle er dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg er med. Bor i sandefjord. Fikk ei jente i desember!

 

Ang amme-cafe i tønsberg, så er det kanskje den cafen ved siden av liten, husker ikke hva den heter. Er ikke så kjent i tønsberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er litt over 6 mnd:) Jeg er 18.

 

Hvor ligger disse cafè`ene? Tror jeg vet hvor esmeralda ligger, er ikke det ved siden av en parkeringsplass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cafe M er ikke like barnevenlig som det en gang var. De har fått inn endel harde sofaer, dog de myke står inne på det innerste rommet, men uten bord.

 

Cafe Liten og Stor rett ved siden av Liten er jo helt genialt. Er veldig flott med sittegrupper og aktiviteter for barna. Veldig barnevenlig. Ligger ved bibliotket. Jeg er gjerne med på treff. Torsdager før klokken 14 passer veldig bra, da er vi som oftest i byen før babysvømmingen :)

 

Fikk ei jente 14. november og bor i Tønsberg.

 

Babybenz - gidder du å si fra på msn eller sms hvis jeg glemmer å se innom og det blir treff? Lider seriøst av ammetåke *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helluuuu.. :) så bra at flere kommer! kjenner jo to av dere :D

 

hmm... hva med imorgen kl 11 på "liten og stor" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg og venninda mi kommer kanskje vi er 23 år og ho har ei jente på 6 mnd og og ei på 16 mnd og jeg har en gutt på 9 mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy... :) hadde vært kjempe koseli... vi er iallfall 4 som treffes,som j vet om :)

 

dattra mi er 4 mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Er jeg som har de to barna på 6 mndr og 1,5 år.

Jeg tror jeg dropper å komme i dag. Er alt for kaldt ute. Viser -16 her. Og er ett stykke å gå fra parkeringsplassen.

 

Men blir gjerne med neste gang. Håper ikke det blir lenge til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da det var synd. Vi andre ska parkere utenfor kong sverre :) da blir det iallfall ikke sååå langt :)

 

det trenger absolutt ikke bli lenge til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får se da. Er jo noen timer til ennå. Og om sola kommer fram som i går, blir det jo en del varmere.

Tenkte ikke på å parkere ved kong sverre. Da blir det jo ikke langt i det hele tatt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi nemlig, da er det liksom max 2 minutter å gå opp :D

 

er -9 her nå og sola koser seg så :) de er jo ikke ute så lenge på den veien :D

 

syns du ska ta turen jeg :) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det må vi få til igjen:D:D så ofte som mulig sier jeg altså..hehe er så deilig å komme ut av huset, og i tillegg ha en grunn for det...hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...