AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Snuppelupp er jo syk konstant, men nå har hun vært fin en uke, bortsett fra akkurat nå, hvor hun ble litt varmere enn normalt.. Er det ok å ta henne med til badeland i dag, eller blir hun bare verre av det? Hun har nok astma og nå ogå litt forkjøelse.. Men sånn har hun vært hele vinteren.. Blir litt smågal av så mye sykdom..!
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Tror ikke jeg ville ha gjort det nei. Men skjønner at du blir litt smågal av dette. God bedring til snuppa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå