Gå til innhold

Snorking!!!!! Aaarrrg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå ligger eg her på sofaen, gubben har vert på fest og snorker som ett helve.... på soverommet!!! Han snorker også til vanlig, men ikke så mye, og eg lurer på hvordan i all verden skal dette gå når babyen kommer!?!?!? Eg kommer ikke til å sove ett sekund!!!!:) Vi har en 2 roms så ingen ledige soverom og ikke plass til ekstra madrass og sofaen er altfor kort for Mister Snorkus! Og det er ingen spray eller noe som virker og eg får sånn trykk i hode av å bruke ørepropper! Han skal vertfall sove på sofaen neste gang han skal på fest!!! Uansett hvor kort den er!

Flere med gubber som snorker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååååja! Min snorker også. Det bruker ikke väre så veldig mye til vanlig, men når han har jobbet natt eller värt på fest så er det ikke langt ifra at hele huset kollapser hehe.

Vet hvor irriterende det er! Vi hadde vår datter på samme soverom til hun var ca 6 mnd, vi bodde også i 2 roms da. Det gikk faktisk veldig bra. Kan ikke huske at jeg slengte han ut noen gang. Det eneste jeg var irritert over var at jeg våknet over hver minste lille lyd babyen laget, mens han ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZ. ;)

Skrevet

Hehe...ja sånn er det med han og når han er veldig sliten eller har vert på fest. Våknet ikke babyen av den snorkingen da?? Det eg tenker på er at vi aldri kommer til å få sove og han ligger der å snorker:) Eg er veldig "var" på lyder, så eg kommer også til å våkne av alle smålyder + hans snorking!!

Skrevet

Nei, babyer sover igjen det meste når de er trött! Når hun var liten lå hun i stuen og sov på dagene iblandt og vi så på tv, spilte musikk (normal volym ikke kjempe höyt altså), stövsuget osv og hun våknet ikke av det. Det er nok verst for oss tror jeg. Når min samboer snorker veldig höyt så vekker jeg han så får han snu seg, det bruker å hjelpe, ihvertfall til jeg har sovnet ;)

Skrevet

Ja det er vel oss det er verst for:P Heehe, ja det bruker eg også å gjøre, men da tar det 2 min så snorker han igjen;) Men men får vel bare holde ut i 60 år til;);)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...