tonebf Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Selv ligger jeg i senga med pcen på fangt og hører musikk! Liggi og tenkt nå det siste kvarteret at jeg har utrolig lyst og gå og hente popcorn... Men slitsomt hehehe.... ÅÅÅÅ for en kveld sier jeg bare Driver dere med neo spennende?
tonebf Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 18. januar 2009 Men nå gikk jeg og henta den, var meget godt
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Har mine standard to-tre våketimer på natta uten å få sove.. :-( Renger med det er kroppens måte å forberede meg til våkenetter. :-)
tonebf Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2009 Lykke til meg fødsel og nattevåke
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Jeg sitter og surfer litt på senga, har nettopp skyssa moder'n ut døra etter en lang og hyggelig taco- og skitsnakk-aften Har forøvrig lovlig lyst på den colaen som står på stua, men det er laaaange meter å gå. Minst fem
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Sitter og ser på Shark Swarm på viasat.no Er to filmer, har sett del 1 og måtte ha en liten pause før jeg begynte på del 2 ) *grøss for en film* Ikke fordi jeg ikke liker haier, så det er sagt! Jeg skulle gjerne blitt marinbiolog og forsket på haier. Det har vært drømmen siden jeg var 10-12år ) Også har jeg så lyst på PEPSI MAX! Men, det er jo 5-6m til kjøleskapet jo! ;o) Må vel reise meg opp om noen minutter, bare drøyer`n litt;o)
danieI Skrevet 18. januar 2009 #7 Skrevet 18. januar 2009 jeg drikker vann i hpo om å fåå alkohol ut av kroppen før jeg sovner
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #8 Skrevet 18. januar 2009 Har sett alle episodene av en serie jeg liker, nå er jeg blitt dårlig så er fremdeles våken... Knallfint når ungene våkner om usle 4 timer...
danieI Skrevet 18. januar 2009 #9 Skrevet 18. januar 2009 sympati jeg har heldigvis ingen datter i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå