Thessa og Bebbis Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Midt i akten fikk jeg strekk på høyre siden av magen. Ikke gitt seg ennå, men er kanskje bare litt støl? Samme som når man får strekk i leggen om natten og er støl dagene etter. Er dette normalt? Noen som har erfart lignende? Ikke noe jeg skal bekymre meg for dette?? :-)
Lille jente Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Jeg har hatt en del strekkinger i magen i det siste også. Hadde det faktisk i natt også. Jeg slo det opp i en av bøkene mine, og der stod det at når man var i 2.trimester var det mange som fikk strekkinger i sidene p.g.a. livmoren som utvidet seg! Så får satse på at det er det du kjenner.
Mamma Mia 84 Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Hei. Jeg har også stadig "strekk" i magen. Plutselig noe som hogger inn hvis jeg retter meg litt godt opp eller strekker meg om morgenen. Kjenner det også innmari godt presser med magen. Prøver å slå meg til ro med at deter en som skal ha plass inne i der og derfor må det strekkes ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå