birrisj05.02.09 Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 I kveld har det kommet lyder fra magen, spesielt hvis jeg må bøye meg.. ligner litt på romling, men det er ikke det at jeg er sulten.. Mini kravler mye i kveld.. hva kan den lyden være? Det er ikke leddene.. og det er ikke hikke..
enda en Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Jeg har en slags buldring fra magen, men den holder seg på et sted. Øverst under ribbeina på venstre side. Kommer ofte når jeg trekker pusten dypt inn når jeg sitter eller "halvligger". Kan det være det samme? Jeg aner ikke hva dette kommer av.
birrisj05.02.09 Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2009 Ja det er sikkert det samme.. Godt å vite at vi iallefall er flere Aner ikke hva det kan være.. har ikke hørt det mer..
amaliel Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 jeg hører en å anna gang lyd etter spark. høres ut som klikkelyd på en måte. rart men.
Nummer tre <3 Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 har fått fortalt at den klikkelyden kommer fra leddene til babyen.. har hatt endel klikkelyder selv..
mini nr to på vei Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Har reagert på lyder jeg også høres ut som babyen lager sånn smatte-/smellelyd med tungen hehe... kommer når han beveger seg!
birrisj05.02.09 Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2009 Det er ikke den klikkelyden, for den har jeg nemlig også hørt, dette var noe helt annet.. som om det buldrer der inne liksom, som om magen romler noe fælt, selv om det ikke er det. Og det sitter i mellomgulvet, helt der oppe..
Mamma til gutt og jente:) Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 Sånn har jeg hatt masse av og når jeg bøyer meg, det er nok magesekken som får seg en trøkk, og innholdet (mat+luft) blir litt skvist og lager lyd. Den ligger oppunder ribbena på venstre side, strekker seg nedover og litt mot høyre. Har også ekkel kneppefølelse når han sparker mot ribbeina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå