Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Finner stadig noe mat som enten er gått ut på dato, eller i ferd med og gå ut på dato. Denne uken her har jeg funnet 3 kyllinger fra prior, 14 pakker med laks ferskpakket, 3 pannemix, 17 ulike fjordland pakker med middag samt 9 pakker lett og helmelk, ble jo et bra scoop etter min mening!!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Har heldigvis andre ting å fylle livet mitt med!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Hvis jeg først er på butikken har jeg nok ikke tid å se etter noe annet enn akkurat det jeg skal ha men vet om mange som har håva inn både her og der
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Bruker minst mulig tid på butikken jeg, kjøper det jeg skal ha og reiser hjem til familien min!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Nei. Ønsker ikke assosieres med Kiwi Bob. Har heldigvis råd til å kjøpe den maten vi trenger (og handler på bedre butikker enn Kiwi).
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Jeg er ikke, men jeg vil bare si deg at det er mange som er det. Butikkene ringer og varsler hverandre da... bare så du vet det. Også har jeg et tips til deg. Filmer til kameraer og batterier går også ut på dato. Og disse er dyre.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #7 Skrevet 18. januar 2009 Og hva er galt med å kjøpe basis varer på kiwi?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #8 Skrevet 18. januar 2009 Er jo digg med ting som er gratis da!!))) Stå på, ikke din feil at de ansatte er sløve og ikke orker fjerne varer som er gått ut på dato!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #9 Skrevet 18. januar 2009 Ha ha, ja. En venn av mine foreldre er en skikkelig Kiwi-detektiv. Han kommer stadig hjem med poser fulle av varer som han har fått gratis. Jeg skjønner godt at de som gjør dette, gjør det. Det er jo MASSE penger å spare. Selv har jeg bare tatt en Q-sjokolademelk. Jeg er en fattig student, så vurderer å lete nøyere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå