Gå til innhold

Noken av dei små som har begynt å kle av seg?


mamma til søte små

Anbefalte innlegg

Her tar lille tulla av seg nattbuksa (når ho har to-delt nattdrakt), strømpebukse, sokka, tøfle, sko, votta og hue. Og når ho finner kle eller noke anna som er spennande prøva ho å ta det på seg:) Hue har ho klart å ta på seg et par ganga, men er nok kjekkast å ta av:)

 

Synst ho er tidligare ute enn broren, han gjor liksom aldri sånt.. Men er veldig kjekt å sjå at ho får til ting da:)

Den lille babyen min er blitt stor JENTE:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok av seg lua (sånn finnlandshette) når han sov ute i vogna. Allt av klær som han får tak i skal han ha på hodet:) (sokker og strømpebukse også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han drar alltid av seg lua hvis jeg ikke knytter den med en gang, og prøver også å dra av seg sokker og strømpebukse når han ligger på ryggen. Er ikke alltid han får det til :) Votter er et håpløst prosjekt her i gården, så nå har jeg nesten sluttet å ta de på han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, votter er helt håpløst her også. Jeg får ikke satt på den ene før hun har dradd av den andre OG kastet den langt bort. Jeg forsøker med jevne mellomrom da det er nok så kaldt her, men det lykkes ikke ennå. I stedet stabber jeg armer og hender godt ned i posen - da blir de i alle fall en stund .-)

Ellers er luen også favoritt til å bli tatt av - jeg har et utall luer i både bomull og ull, finnlandshetter, hjelme osv men intet faller i smak for den lille frøken.

Andre klær har hun ikke forsøkt å ta av seg eller vist interesse for å dra av, men hun liker ikke å få på klær generelt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene er også sånn som drar av seg votter og lue... Men hun har endelig skjønt at det ikke nytter, hun har resignert, så lua får heldigvis sitte på...

 

Storebror synes det er gøy å "kle seg ut" med ulike luer/hatter/hjelmer, så hun bruker også å tre på seg forskjellige luer... Og smiler veldig godt når hun får høre "så fiiiin du er"! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...