Chrissie09 Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 jeg har bestilt time til UL på volvat når jeg er i uke 12 neste uke. Noen andre som har tatt UL i uke 12? Er det da innvendig eller utvendig UL? Jeg vet de kan skjekke evt nakkefold... Tar de Blodtrykk o.l da også?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Du kan få utvendig ul fra uke 9, så regner med det blir utvendig for deg :-) Lykke til da!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 jeg var på ul i uke 12 forrige gang, og det var da innvendig ul, for da ser de mer detaljert;-)
gordingoingslim Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Så spennede! Jeg har også tenkt å bestille ultralyd på volvat til neste uke, er da også i uke 12. Hvilken dag i neste uke skal du? Lurer på hva de får sett og gjort! Kan du ikke holde meg oppdater hvis du skal dit før meg.
Gjest ~Gravid og glad~ Uke 5 Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Jeg har vært på UL 2 ganger i uke 12,og begge gangene var det utvendig UL. Jeg tok UL på NSFM. De ser på nakkefolden,det kan de gjøre helt til i uke 13. Lykke til.
Lipsy Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Jeg skal ha UL på Majorstuaklinikken neste uke. 1200 kr koster det, for en halv time. Synes det var litt dyrt, hva koster det på Volvat?
gordingoingslim Skrevet 18. januar 2009 #7 Skrevet 18. januar 2009 Hei. Hvilken uke er du i da? Og sa de noe om de kunne se om barnet har noen defeketer osv? Bare lurer siden jeg selv vurderer om ta en tidlig ultralyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå