Gå til innhold

Småspurven!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener du på alvor at du har kalt barnet ditt Sienna Sophie?

Da har jeg tatt feil av deg. Trodde du var av den jordnære typen... Eller er du ikke norsk? Engelsk mann?

Ikke vondt ment, men ble nyskjerrig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Navnevalg har ikke noe med om man er jordnær eller ikke.

Skrevet

Det må du gjerne mene, men jeg forbeholder meg retten til å være uenig..

HI

Skrevet

Da vil jeg si at DU, HI, er lite jordnær ;-)

Skrevet

Alle jeg kjenner vil nok betegne meg som svært jordnær så der tar du nok feil:)

Skrevet

Jordnære folk bedømmer ikke andre etter navnevalg ;-)

Skrevet

Vet du, nå syns jeg denne diskusjonen er blitt kjedelig. Jeg er jordnær og mener en person som kaller et barn Sienna Sophie er det motsatte. Du står fritt til å være uenig. Ha en fin kveld:)

Skrevet

Haha, så fordi du mener ditt, skal ikke jeg få mene mitt? Kjempe jordnær du ;-) Joda, er vel strengt tatt natt nå, og ikke kveld. Sov godt du, "jordnære" menneske.

Skrevet

Hvor har jeg skrevet at du ikke kan mene ditt? Skriver tvert imot at du står fritt til å være uenig. Dette er virkelig ingen kampsak for meg om du skulle tro det. God natt!

Skrevet

Det stemmer det. Har ikke engelsk mann nei, syns ganske enkelt bare at det var et nydelig navn. Var søsteren til en venninne (med engelsk mann faktisk:) ) Som vurderte Sienna navnet, jeg hadde ikke hørt det før, og falt pladask. Sophie har så lenge jeg kan huske og er fortsatt det vakreste navnet jeg vet. Om jeg er jordnær eller ikke vet jeg ikke.

Og bare for å ha sagt det, Nei, hun er ikke oppkalt etter Sienna Miller (Jeg visste ikke hvem Sienna Miller var engang)

Skrevet

Sienna Sophie var et spesielt navn, spurv. Ganske fint synes jeg. Ikke bry deg om hi, og det tror jeg heller ikke at du gjør:)

Latterlig å trekke slike konklusjoner pga et navn!

Skrevet

Hehe, er det dummeste jeg har hørt. At man ikke kan være jordnær pga et navnevalg altså.

Og ja Sienna Sophie var et nydelig navn ( ps: alltid fått høre jeg er en jordnær person)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...