Gå til innhold

Hvor mange NÆRE venner har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*påvirket av Viggo Venneløs debatten på skravle*

Jeg har seks virkelig nære venner. Da mener jeg slike som jeg kan fortelle absolutt alt til, og som jeg kjøper gaver til til jul og bursdager (og mottar gaver fra).

I tillegg har jeg studievenner og kollegaer som jeg trives sammen med. Pluss mer perifere venner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virkelig nære? Spørs hvor virkelig nært du mener. Jeg har kanskje 3, men igjen, det er relativt. Jeg har flere venner, men dette er dem jeg regner som virkelig veldig nære venner. Dem som vet de aller viktigste innerste tingene om meg og mitt.

Ellers har jeg mange flere som jeg er veldig glad i. og som jeg setter pris på, og som setter pris på meg, og som jeg kaller venner.

Skrevet

Jeg har fire nære gode venninner som jeg kan snakke med alt om.

Skrevet

Kom på en diskusjon jeg en gang hadde med noen venner. Vi kom da fram til at virkelig nære venner kan defineres som dem man ville gitt nyren sin til om det hadde reddet dem.

Så da er det altså min definisjon på nære venner:)

HI

Skrevet

Da har jeg tre; foreldrene mine og mannen min. Og pus da. Men nyren min blir for stor for h*n.

Skrevet

Da har du ingen etter min definisjon, for den gjelder venner, ikke familie:) HI

Skrevet

Veldig nære: 4 + mannen

Nære: Kanskje 15

+ venner som man møter dann og wann+ studievenner/alumni + kolleger/nettverk.

Skrevet

Hvis definisjonen er hvem man ville gitt nyren sin til, er det faktisk flere enn de 5 (foruten barna selvsagt).

Skrevet

Tre utenom familien jeg ville vurdert å gi nyren min til

Skrevet

1, men hun bor i en helt annen del av landet, så det er litt trist. Hun er virkelig nær, vi har vært bestevenninner siden barneskolen. Utenom henne har jeg ikke noen venner, bare et par bekjente + familien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...