Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 *påvirket av Viggo Venneløs debatten på skravle* Jeg har seks virkelig nære venner. Da mener jeg slike som jeg kan fortelle absolutt alt til, og som jeg kjøper gaver til til jul og bursdager (og mottar gaver fra). I tillegg har jeg studievenner og kollegaer som jeg trives sammen med. Pluss mer perifere venner.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Virkelig nære? Spørs hvor virkelig nært du mener. Jeg har kanskje 3, men igjen, det er relativt. Jeg har flere venner, men dette er dem jeg regner som virkelig veldig nære venner. Dem som vet de aller viktigste innerste tingene om meg og mitt. Ellers har jeg mange flere som jeg er veldig glad i. og som jeg setter pris på, og som setter pris på meg, og som jeg kaller venner.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Jeg har fire nære gode venninner som jeg kan snakke med alt om.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Kom på en diskusjon jeg en gang hadde med noen venner. Vi kom da fram til at virkelig nære venner kan defineres som dem man ville gitt nyren sin til om det hadde reddet dem. Så da er det altså min definisjon på nære venner:) HI
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Da har jeg tre; foreldrene mine og mannen min. Og pus da. Men nyren min blir for stor for h*n.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Da har du ingen etter min definisjon, for den gjelder venner, ikke familie:) HI
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #8 Skrevet 18. januar 2009 Veldig nære: 4 + mannen Nære: Kanskje 15 + venner som man møter dann og wann+ studievenner/alumni + kolleger/nettverk.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #9 Skrevet 18. januar 2009 Hvis definisjonen er hvem man ville gitt nyren sin til, er det faktisk flere enn de 5 (foruten barna selvsagt).
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #10 Skrevet 18. januar 2009 Tre utenom familien jeg ville vurdert å gi nyren min til
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #11 Skrevet 18. januar 2009 1, men hun bor i en helt annen del av landet, så det er litt trist. Hun er virkelig nær, vi har vært bestevenninner siden barneskolen. Utenom henne har jeg ikke noen venner, bare et par bekjente + familien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå