Gå til innhold

Flaskesmokk nr 3 lekker så fryktelig..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Avent sine..guttungen blir jo søkkvåt når han får flaske med smokk nr 3... mens nr 2 så går matingen altfor seint..flere som opplever det ?nesten halvparten av melka renner jo nedover brystet hans,så vi må skifte klær minst en gang pr natt.enda jeg bruker smekke å putter på han om natta og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket at alt er skrudd skikkelig sammen?

Klarer ikke gutten din svelge unna alt?

Er det lekkasje i tutten fra før?

Jeg opplevde dette litt i starten, men da var det fordi ting ikke var helt skrudd sammen. Skrudde jeg FOR hardt, da lakk det slik du beskriver. Skrudde jeg FOR slakt, lakk det også.

Man må altså finne en mellomting :) (et tips hvertfall..)

Håper det fikser seg! :)

Skrevet

Har ikke opplevd dette annet enn hvis smokken ikke var helt festet eller korken. Opplevde heller ikke lekkasje hvis jeg skrudde hardt igjen.

Skrevet

Har 8 flaskesmokker av nr 3 ,alle lekker.sjekker alltid om alt sitter.hender ganske ofte at det lekker mellom flaska og skrumekanismen også ja,men da retter jeg det opp igjen.vet det kommer fra tuttene.men er bare ikke noen mellomting mellom 2`eren og 3`èren..han klarer vel ikke å svelge unna da.men med 2 så går det skikkelig treigt igjen..

Skrevet

Har ikke noen råd, men sliter med det samme.. Jenta mi er 6,5 mnd, men brujer smokk nr 2 fremdeles, det går treigt, men med nr tre virker det som det går rett i halsen på henne, hosting og harking...

Skrevet

Var litt overgang her også fra 2-3 smokken, var uvant at melken kom så fort plutselig. Men det gikk seg fort til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...