Gå til innhold

Gubben skremte livet av meg!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt gjester og han drakk litt vin + cognac før i kveld.... så sovnet han på sofaen. Plutselig skvetter han opp og hiver etter pusten! Lager masse gryntelyder og jeg hører han prøver å få igjen pusten, men klarer det ikke. Trodde kanskje han måtte spy for han løp inn på badet, men han bare hang over vasken og hostet og hostet. Litt etter litt kom han seg igjen, men nå er jeg seriøst redd for å legge meg sammen med han:( Hvis han bråvekker meg sånn i natt får jeg hjerteinnfark helt sikkert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da så ekkelt.. Hva var det for noe da?

Skrevet

hakke peil. Han var helt fjern etterpå, men det er jo ikke akkurat noe nytt hehehehe "jeg legger meg" var det eneste han sa før han tuslet opp. Lurer på om det er bedre å sove på sofaen i natt. Jævlig ekkelt var det:(

Skrevet

Ja uff det skjønner jeg.. Hadde fått hjertet i halsen hadde det skjedd her. Eneste som skjer når gubben sover på sofaen her er at det rykker i den ene armen.. haha.. er seriøst farlig å sitte ved siden av.. Armen er sånn pga myyyyyyye jobbing hehe.. Noen sener som ikke er helt som de skal.. haha..

Skrevet

Da hadde ejg i alle fall lagt meg sammen med ham i tilfelle det er noe som er galt.

Jeg hadde vel vekket ham og fått skikkelig kontakt tor jeg.....

Skrevet

Har du sjekket om han har vondt i brystet? At det ikke er hans hjerte....

Skrevet

Huff, ja Dailis, det samme tenkte jeg...

Skrevet

Tenkte på bla hjertet jeg også.

Jeg ville vekket han og sett om etter "vanlig" kontakt.

 

Han har sikkert bare hatt mareritt, men som vi sier så ofte ellers her inne "bedre en gang for mye en for lite".

Jeg ville ikke klart å tilgi meg selv om jeg la meg på sofaen og det viste seg at det var noe alvorlig dagen derpå.

Skrevet

Tett i brystet eller ligget og sovet med åpen munn så han ble helt tørr i luftveiene kanskje ?

Skrevet

Natten gikk bra den og mannen er nå på trening med ungene på slep:)

 

 

Skrevet

Du verden! Godt han er i god form da.

Skikkelig fresking!

Her lå kællen og slumra på sofaen også etter et par glass rødvin i går.

Snorker gjør han jo alltid, men nå var hvert snork på utpust etterfulgt av et lite hyl hver gang.

Jeg lo så jeg nesten tissa på meg.

Han våknet etter 15 minutter og var skikkelig gretten for at jeg var så vemmelig mot ham (les fortalte ham hva han hadde gjort). Etterpå gikk jeg og la meg, hehe...

 

 

Skrevet

hehehehe her er snorking et stort problem hver eneste dag dessverre. Tenkte på hva som skjedde i går og tror vel han kanskje gulpet eller fikk et surt oppstøt som gjorde at luftveiene snørte seg sammen. Er heldigvis ikke bekymret for hjertet hans. Enten det eller så hadde han mareritt fra krig... har skjedd en gang før for maaange år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...