Gå til innhold

Titanium breeze - noen som har denne vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømmevogna mi har i mange år vært quinny zapp. Men ser jo at Titanium breeze er forholdsvis lik og med liggestilling. Noen som har vogna? Er den bra? Positive og negative greier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn vogn drømmer jeg om også. Noen aom har den?

(beste er jo egentlig om du kan si noe neg. slik at jeg mister lysten, trenger jo strengt tatt ikke en ny vogn)

Skrevet

Ja den har vi, har brukt den siden minsten var rundt 3 mnd. enial å ha i bilen når vi skal i bhg eller på senteret.

Et kjempepluss for prisen, og at det følger med regntrekk, fottrekk og reisebag.

Vi betalte 890 på tilbud på Barnas hus.

Vår vogn er utrolig mye, og til dels hardt brukt. Men fungerer like bra og har ingen defekter. Førsteinntrykket er at den kan virke litt puslete, men tåler altså utrolig mye er vår erfaring.

Vi angrer ihvertfall ikke på at vi kjøpte den, og jeg skjønner ikke hvordan Quinny kan stå for den prisen på Zapp trilla si som har mindre funksjoner og tilbehør.

Et tips er å kikke på utenlandske nettbutikker, der selges den med frontbøyle. Det savner jeg litt. Da kan man bare putte ungen oppi uten å feste med seler hver gang.

Et annet minus er at den er forholdsvis lav å trille (håndtaket) men siden den ikke blir brukt p ålange turer er det ikke noe problem for oss (sambo er 195 høy og klager ikke)

Skrevet

Har også den, og er fornøyd med den.. eneste er at den er litt lav å trille ja.. og at den er umulig å trille med en hånd, i hvertfall med ett litt større barn oppi (2 år).. men den er veldig lett å slenge i bilen, og er overraskende stødig..

Skrevet

Hvor høye er dere som synes den er lav å trille da? Jeg er 178 cm uten sko, og dumt hvis jeg må gå bøyd og trille...

Skrevet

Sjekket en nederlandsk side. Der kostet den 149 euro, altså nesten 1400 kr, før moms og frakt...

Skrevet

Åja, da er den billigere her i norge ja.

Jeg er 158, og synes ikke den er lav - men sambo på 195 synes det. Uten at det er noe problem til den bruken vi har den til.

Skrevet

Vi har kjøpt den, men har ikke brukt den ennå, bortsett fra noen turer i stua:) Den virker overraskende stødig og er lett å manøvrere. Og god plass til lillegutt på litt over 2 år:) Blir liten og fin sammenslått også. Helt super!

Skrevet

samboeren min på 186 syns den er litt lav, han har også en tendens til å sparke borti den når han går.. men er ikke sånn kjempe problem til vårt bruk :)

Skrevet

men denne vogna er vel ikke noe særlig ute på vinteren? har så små hjul..

Skrevet

nei, det er ikke noe vintervogn nei.. vi har hatt en teutonia mistral i tillegg. men har brukt titanium trilla når det ikke er snø, og på ferier og sånt.. og på kjøpesenter da :)

Skrevet

Det er ei trille som er ment å brukes som andre paraplytriller. Altså i byen, senter, ferier etc.

Man må ha ei turvogn i tillegg som tar seg frem på ulendt føre.

Skrevet

vi har zapp'en foreløbig har vi kun brukt bilstolen på den, og bare positive erfaringer... lett å komme seg rundt med i butikker, kjempelett og lita vogn. Minuset må jo vere at det ikkje er liggestilling på den.

Skrevet

ja har vogna kjempe kjekk, men trodde fottrekk fulgte med, men det må jeg kjøpe utenom.

Skrevet

følgte med fottrekk og regntrekk og pose til å ha den i. På barnas hus

Skrevet

fulgte med fottrekk da jeg kjøpte også ja.. men det har jeg aldri brukt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...