Gå til innhold

???? 3D-UL ?????


Elefantmama

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan finne noe om 3D ultralyd?

Lurer på om noen vet hva d koster og hvordan en evt. kan bestille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste jeg vet er at det er et sted på Jessheim og et i Sandvika hvor de gjør det. Ligger på ca 1000 kroner.. Søk på nettet.. Der vi fant det hvertfall =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset. Nermeste for meg tror jeg blir St.Olav i Trondhjem, men jeg lurte veldig på pris og det er vel ikke så store forskjeller vil jeg ikke tro;) Så takk for tipset igjen, må vurdere da, hadde jo vært morsomt vil jeg tro!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan det er der hos deg, men her nede på sør-østlandet er det mange privatklinikker som har 3D. Det har blitt mer vanlig og jeg vet at Sunnmøre har noen. Ring litt rundt hos privatpraktiserende gyn. Prisen varierer veldig, men da jeg tok 3D for nesten 3.år siden, betalte jeg 600.kr Dette var på nøtterøy i Tønsberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tippe de fleste ligger fra 800-1200 (hørte om ei som tok i Oslo sentrum og betalte 1200) Så blir vel bare å ringe rundt og høre.. Å kanskje ta de som ligger midt på treet og som har holdt på en stund. Dit jeg og samboeren skal har vi hørt masse skryt hvertfall. De skulle ta bilder, men fikk ingen bra fordi barnet lå feil vei og var veldig urolig, så de fikk servering av mat og drikke og besked om å slappe av, så tilsammen tok vel UL fra de kom til de gikk nesten to timer, å de betalte ikke noe mer på grunn av dette. Også var de veldig service instilte og greier. Så gleder meg. Men får ikke tatt 3D-UL før i mars, de ambefalte at du var så så langt på vei. Så i midten av mars da;)

 

Men lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...