Gå til innhold

Kan gravide male med våtromsmaling?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei gravide skal ikke leke med kjemikalier og løsemidler. det er en grunn til at man ikke skal sniffe løsemidler i det hele tatt....hjernen blir som en ost....og sånne som bor i magen har en stygg tendens til å ikke tåle sånne ting....

Skrevet

Gravide kan jo leke med kjemikaliene i vannbasert maling, derfor jeg lurte;)

Skrevet

men gud veit hvor ange jeg har hørt om som har malt halve huset som gravide og skryter av at det gikk fint med ungen etterpå......samme som alle som skal leke med paracet når de er gravide...

Skrevet

vannbasert maling inneholder masse dritt det også, og avgir gasser lenge etterpå....

Skrevet

Du kan male med Jotun sin Sens maling - men den er neppe for våtrom. Det er den eneste malingen du som gravid kan male med...

Men, du kan jo sørge for god utluftning og ta på 'gassmaske' (ja, en ordentlig gassmaske!!). Jeg malte husveggen sist jeg var gravid - ute var det da - oljemaling - Jeg tok på DEN gassmasken og så nok rimelig teit ut... men male ville jeg... Gikk helt fint det. Kjente ingen lukt inn i masken...

Skrevet

Spurte legen min ang. vannbasert maling, og fikk beskjed om det var ingen prob. Så da forholder jeg meg til det.

(har forøvrig allerede malt soverom, gang, do og barnerom...) Men nå står badet for tur... (blir ikke direkte sur om jeg ikke kan male med våtromsmaling og mannen derfor må male lizzm. Er ikke så gøy å male;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...