Gå til innhold

Akupunktur........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann =)

Noen her inne som har erfaringer med å bli gravide ved hjelp av akupunktur?

På forhånd takk for svar, og fortsatt god helg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde prøvd i nesten ni måneder (med en SA) da jeg begynte å gå til akupunktør. Etter kun tre behandlinger på to uker satt spiren på første forsøk gitt! Jeg vet selvfølgelig ikke om det var det akupunktøren gjorde som var den utløsenende faktoren her, men sylklusen min hadde hengt seg opp etter en SA i sommer, og det skjedde noe med denne da jeg begynte å få behandling hos akupunktør. Så jeg mener at det absolutt er verdt et forsøk!

Lykke til!

Skrevet

Ja jeg har stor tro på at det kan virke... Har fått hjelp av akupunktur før, for andre ting, og da har det hatt positive resultater...

Har bare vært en gang til nå, men skal igjen på fredag. Så satser på at spiren kan sitte innen et par mnd...

Har selv prøvd i to år nå, og hatt en MA...

Skrevet

Vi hadde prøvd i nesten 2,,5 år - så prøvde jeg akupunktur (egentlig for noe annet, men det kom frem i samtalen at vi var prøvere) Spiren satt den samme pp'en. Jeg vet ikke helt om det var nålene eller endring av diett som gjorde utslaget, men hun sa at mange som har vanskeligheter med å bli gravid har matintolleranse eller allergi av en eller annen form. Jeg måtte derfor være forsiktig med matvarer som melk, hvitt mel, sukker, sitrusfrukter og juice og banan. Det er dette som de aller fleste reagerer på. Så nok en gang vet jeg ikke hva som gjorde utslaget, jeg vet bare at jeg er lykkelig gravid, og i dag er jeg 9+4.

Jeg vil anbefale deg å prøve, bare finn en som du vet er veldig seriøs. Jeg fikk råd om å finne et akkupunktør som jobber i et tverrfaglig miljø, da er de som regel serfifiserte og seriøse. Lykke til.

Skrevet

Jeg har en tante som jobber på en klinikk der det også jobber en del akupunktører.

Hun kom til meg en dag og sa at "hvis dere har noen venner eller bekjente som er prøvere så vær så snill og be dem prøve akupunktur". Min tante er den mest ordentlige og seriøse jeg vet om, så hun hadde ikke sagt dette dersom hun ikke hadde ment det. De hadde visst hatt mange hos seg med gode resultater, i tillegg til at det finnes en god del forskning på dette med positive resultater. Hun er fortvilet over at ikke disse resultatene kom mer ut til folk flest og kunne hjelpe dem som trengte det.

Jeg har blitt hjulpet med akupunktur på andre områder (kronisk UVI og dårlig imunforsvar), og har blitt et helt "nytt" menneske. Så jeg tviler ikke på at dette stemmer.

Skrevet

Jeg har også trua på dette, så i dag skal jeg ringe å bestille min første time hos akupunktøren! :) Håper det vil gi meg en spire i magen snart!!

Skrevet

Jeg prøvde i 7 mnd uten resultat, og gikk til 3 behandlinger på 3 uker hos akupunktur, så var jeg gravid. Var heldige og fikk time samme dag som eggløsning, og det var visst veldig heldig.

Lykke til! Det skader iallfall ikke å prøve.

Skrevet

heia!

Beste venninne min har fått 3 barn - mest sansynlig alle ved hjelp av Akupunktur. 1. barnet prøvde de i 3 år på å få - gikk så til akkupunktør og ble gravide med en gang. neste gang gikk de til akkupunktør etter 7mnd og ble også da gravide med en gang. nå sist - gikk de me en gang de ville prøve og ble gravide med en gang.

Så nå etter tre treff - har hun overbevistmeg om at det funker.

SÅ løøøp dit og prøv alle som strever - trur det er vell verdt ett forsøk

Tvitvi

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrene svar, alle sammen =)

Tenker også at det er verdt et forsøk, og håper virkelig det funker for meg, som med så mange andre =)

Hadde selv eggløsning den første timen jeg var der, så da var det rett hjem til gubben etterpå... Kan trygt si han var fornøyd med den kvelden =) hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...