Gå til innhold

Noen med barn med stor aldersforskjell??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa blir 8 år før nestemann er ute, har kroppen glemt alt av gamle erfaringer, eller hvordan var det for dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv 8år mellom mine. Det meste av erfaringer hadde ikke støvet bort. Syns selv det egentlig er veldig greit med slik stor aldersforskjell. Mine to stortrives med hverandre, er nå 1,5 og 9år. (så er vel egentlig 7,5år mellom de)

Skrevet

10 år imellom. Går kanllbra og eldste er fantastisk med minste ! ( tar bleieskift og en time lek lørdag morgen ;-)

Ungene har stor glede av hverandre !

Skrevet

Har en på 11år og en på 8 år. Minsten er3 1/2mnd..

Dette går knall bra. Ungene stortrives. De to eldste er så flinke med babyen og så stolte..

Selv var jeg litt "rusten" i begynnelsen men det gikk seg veldig fort til.

Skrevet

min eldste er 19,mellomste 7 og minste mann 11mnd.Jeg synes kroppen har tatt det vanskeligere ,jo flere år det har gått.

Skrevet

Det gikk fint, selv om den tredje fødselen var den "verste" (den var egentlig en flott fødsel den og, som de to første).

Har barn som nå er 4, 11 og 15, så det var altså 7 år siden sist fødsel da jeg fikk den yngste.

Skrevet

Har 8 års aldersforskjell mellom mine. Veldig fin aldersforskjell. Verden hadde forandret seg en hel del på de 8 åra, helt annen informasjonstilgang over alt (internett, bøker osv.) med nr. 2 enn nr. 1.

Kroppen glemmer ikke gamle erfaringer på bare 8 år ;) Ikke undervurder den ;) Her var fødselen MYE kortere med nr. 2, ammingen gikk strålende og tryggheten jeg følte var helt enorm, sammenlignet med første gang. Når man har barn fra før, er det lettere å omstille seg til småbarsliv-modus igjen :) Og eldste er jo til utrolig hjelp når de er så store. GLED DEG!

Skrevet

7 år her. Og en har ikke glemt;) Føltes ikke som første gang igjen. Jeg var mye mer trygg og avslappet andre gangen, selv etter så mange år.

Skrevet

Her blir aldersforskjellen litt over 4 1/2 år.. synes det er helt ideell forskjell, og han gleder seg SÅ mye til å bli storebror! Tror det er han som er mest lei av å vente på den lille ;-)

Skrevet

Jeg har to på 13 og 16, og to på 1 og 2.

Altså 11 år mellom nr to og nr tre. Hadde ikke glemt gamle kunster, nei, men det jeg merker best er at kroppen er eldre, blir fortere sliten, føler meg "plutselig" gammel nå etter de to siste:)

Skrevet

4 1/2 er jo ikke stor aldersforskjell da. Var jo det som ble spurt etter. Enkee må bare svare på alle tråder for å fortelle om seg selv. Snork

Skrevet

Mine er 14, snart 12, snart 3 og snart 1 år. Da jeg skulle ha hun som snart blir 3 var det som om jeg aldri hadde vært gravid før. Man glemmer fort hvordan tingene var. Men synes at man kommer fort inn i det igjen.De store ungene gledet seg og var veldig stolte og hjelpsomme storesøsken da hun kom til verden. Entusiasmen for bleieskift har avtatt nå med sistemann he he. Ten-åringen min er stadig på farten nå mens han på snart 12 er veldig huslig av seg så det hjelper jo litt på. Med en mann som er selvstendig næringsdrivende synes jeg det har vært godt å ha storesøsken som kan hjelpe litt til;-)

Skrevet

Det er 17 år mellom min mellomste og min yngste. Både fødsel og tiden etterpå har gått kjempefint (minste er 8 mnd nå). Hadde styrfødsler med de to eldste, så jeg var veldig spent på om det ville bli det igjen etter så mange år. Fant ut at kroppen ikke glemmer, brukte 40 min. på yngste!

Veldig uvant med baby igjen, men du verden så koselig. Jeg føler selv at jeg er mye mer trygg og rolig nå, enn jeg var da jeg var en ung mor.

Var 19 og 21 da jeg fikk de to eldste og 38 da minste ble født.

Svangerskapet var nok litt tyngre siste gangen.

Skrevet

Er da blitt vanlig at det er 25 år mellom barna. Er bare å holde klekkeriet ved like med jevne mellomrom. Folk finner jo kjærligheten hele livet.

Den eldste kunne vært foreldre til den yngste. Mens bestemor er småbarnsmor selv.

Så et par år i mellom er da ingenting å bekymre seg for :)

Skrevet

15 år mellom 1. og 2. Gikk helt fint det.. verre med 3 mann.15 mnd mellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...