Gå til innhold

USA - Hva er smart å handle der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt oss en tur til USA, og i den anledning lurer jeg på om dere har noen tips til hva som lønner seg å handle der?

Vi har absolutt ingenting av utstyr/klær så må kjøpe alt her/Usa.

Tusen takk for alle tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Jeg har shoppet masse babyutstyr i USA. Men fortrinnvis klær og sko etc. Vogn synes jeg ihvertfall det er greit å kjøpe her om det skulle skje noe galt.

Men jeg har vært på en masse såkalte factory outlets og shoppet masse klær! Det var nærmere 1/3 av prisen her hjemme. I tillegg shoppet jeg ting som babygym, bæresele, tåteflasker, brystpumpe etc. I tillegg er jo utvalget et helt annet!

God tur - reis med tom koffert og hjem med to fulle!!!!

Skrevet

Takk for tips:-) Jeg må prøve å finne noe outlets mens vi er der. Synes det er artig å ha litt klær og utstyr som ikke 'alle andre har' så gleder meg masse til å la visa kortet gå varmt;p

Jeg lurte egentlig på å kjøpe en OTH vogn der borte, men du har et godt poeng med tanke på reklamasjon da. Det eneste er jo at en får akkurat den typen vogn for rundt halv pris (sett på priser på eBay).

Skrevet

Klær! Det er super-billig, baby-GAP feks.. Jeg shoppet 2 fulle kofferter der borte og det var bare til babyen:)

Skrevet

Baby Gap regner jeg med skal få en ny god kunde gitt. Dersom noen har tips til andre butikker som fører fine barneklær tar jeg i mot tips med takk:)

Skrevet

Hmmm, were to start...???

Jeg elsker klærne til Carters. De har som regel alltid en butikk på en factory outlet. Hvor i USA skal dere? De har også dette merket f.eks. på Macys.

Ellers digger jeg www.gymboree.com (sender også til Norge)! OshGosh, The Childrens Place etc. kan også ha mye fint!

Department stores som Macys, Bloomingdales, Saks etc. kan også ha mye fint - prisnivået varierer mellom butikkene.

Kan også anbefale besøk på f.eks. Babies R Us. Der har de masse utstyr i tillegg. Sjekk ut nettsiden deres www.babiesrus.com så finner du priser også!

Skrevet

Vi skal også til USA i februar, Houston, New Orleans og San Antonio, har vært der flere ganger, men er det noe annet enn babyting jeg 'bør' kjøpe?

Skrevet

Tusen takk for masse flotte tips! Skal sjekke nettsidene du oppgav:-)

Vi skal være forskjellige steder rundt om i Florida (Miami/Key West/Daytona/Orlando) i 15 dager så regner med Visa kortet skal få kjørt seg;p

Skrevet

Jeg ville kjøpt vugge i usa .De har så mange å velge mellom og man kan få vugger som både rister/gynger og spiller musikk av seg selv .

De har de på Sears og K mart.

På sears har de også gulpekluter og bodyer som matcher .:)

Av kles butikker vil jeg anbefale alle de som er nevt over her og legge til Old Navy.

Et annet tips er Oralgel ,en gele som man smører på gummene til babyen når de får tenner .er veldig effektiv og jeg vet ikke hvordan vi hadde greid oss uten.

Skrevet

Takk for tips:-)

Ang vugge, hvordan fikk du den med deg hjem da? Jeg ser for meg at det kan blir litt mye styr på flyet? Fikk du sendt det som spesialbagasje da eller?

Skal se etter Oralgel'en, tusen takk for tips:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...