Mersa og gutta <3 Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Vet det er noe med jordbærtunge og feber, men husker ikke hva? Noen som vet...
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Bare litt pirk, men heter det ikke bringebærtunge? Fordi den "vabler" som et bringebær?
Mersa og gutta <3 Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2009 Bringebærtunge var det ja! Var iallefall rett farge på bæret ;-P Tungen kjennes ikke vablete ut, men er prikkete, han har ikke fått prikker på kroppen, men tar meg nok en tur til legen i morgen med han om ikke feberen blir borte da.
meg & to små vampyrer Skrevet 18. januar 2009 #8 Skrevet 18. januar 2009 Hei! Guttungen her hadde skarlagensfeber forrige uke. Hos oss begynte det med prikkete utslett og feber og så kom denne bringebærtungen da. Da var han sår på tunge og i svelg og klarte ikke spise mye. Fikk penicillin av legen og formen steg etter 1 dag med den:) Ta en tur til legen og sjekk, skarlagensfeberen var hvertfall ikke noe problem her i huset. Kjapt frisk og ikke såååå dårlig før det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå