Gå til innhold

Litt morsomt i grunn.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har prøvd i 2 år på å få en liten til uten hell... Har pcos og vert plaget med større cyster som har laga rot i systemet... Lange sykluser og masse vondt... Fjernet ei cyste i april 2008, hadde ein normal syklus, blei gravid mista så i SA 5+3... Begynte på nytt med cyster mnd etter så har det holdt på.. Lang vei for å få gyn til å henvise meg til ferilitetsklinikk... Dette gjorde han tilslutt i begynnelsen på desember.. 30 desember tok eg pos test:) johoo..

I dag fekk eg brev fra ferilitetsklinikken om innkalling til samtale i mai.. Ein kopp som sambo skulle ta sin prøve i og et ark me masse blodprøver som sku tas... Samt brosjyrer om ivf og ufrivillig barnløshet.... Syns da va innmari morsomt... Endelig blitt gravid då skulle eg komma nåken vei.. Hehe.. Eg gjekk ned 8 kilo nå nett så sikkert derfor eg har klart da nå, sleit med kiloane etter første..

 

Men eg trur eg vente med å ringe å avbestille dette til eg veit at dette svangerskapet ender godt... vertfall til de første 16 vekene e øve.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse - bra start på nyåret :o)

 

Man pleier som regel å bli gravid når man slapper av og ikke stresser med å bli det. Har ei venninne som slet i mange år og hadde PCOS, ble gravid og mista selv - og da hun skulle på andre forsøk på prøverør så hadde hun blitt gravid :o) Og har fått en velskapt gutt som var helt nydelig....

 

Smart å vente lengst mulig - itilfelle.....er vel heller typisk at man avbestiller og rett før så skulle man ha trengt det. Men jeg håper virkelig at det blir et vellykket svangerskap.

 

Lykke til.....

Skrevet

Så flott at det ordnet seg!! :) :)

 

Har selv en venninne som opplevde lignende. Hun og mannen klarte det også selv, sannsynligvis fordi hun klarte og slappe av (men ikke visste at hun slappet av). Hun hadde fått time til innsetting av egg, så var innstilt på at "den datoen" blir hun befruktet, og ikke før... :)

Skrevet

Ja da e akkurat da... Eg visste no at eg skulle komma nåken vei så eg slappa nok meir av ja... Skal ha tidlig ul om 1-2 veker... Håpe da e et bankande hjerta der då.. Veit ikkje ka meir eg får sjå i uke 8....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...