Gå til innhold

Kjære alle dibberinner:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare si tusen, tusen takk. Takk for alt dere har lært meg, både babyting, dameting, husmorting og alt annet man kan få brukt for i livet. Og takk for at det alltid er noen som bryr seg og har noen gode ord å komme med, det betyr faktisk veldig mye! Både de dagene formen ikke er helt fin, men også de dagene da det bare er hyggelig å få høre et par fine ord.

Jeg har nå vært innlagt på sykehus i 10 dager, og selv når jeg så som værst på livet støttet dere meg og fikk meg til å se litt lyst på livet hvertfall. Nå har sykehuset hjelpt meg mer, og jeg er på bedringens vei, og jeg har tenkt mye på dere "der ute". På alt dere har å tenke på, og at livet faktisk ikke er enkelt hele tiden.

Bare husk, alle sammen, at uansett hvor fælt livet er akkurat der og da, så kan det faktisk bare bli bedre. Alle møter motstand, og det er det som gjør oss sterkere, enda sterkere mennekser enn det vi allerede er.

Og bare sånn at jeg oppdaterer litt. Jeg skal nok være her på psykiatrisk sykehus enda noen uker, minst, og sliter litt med skolen og sånn, men skal få ekstra undervisning når jeg er tilbake - lærerene er helt supre! =) Jeg regnes heller ikke lengre som suicidal, og kan derfor ta meg turer utenfor sykehusets dører helt på egenhånd, så i morgen skal jeg hjem på middag! =) (Ja, jeg har begynt å spise igjen her også, 4 måltider hver dag MED oppfølging, vet egentlig ikke om jeg er glad eller ikke for det, men svimmel er jeg ikke lengre) Jeg har erstattet selvskadingen med hekling, noe som er mye gøyere, pluss at jeg har lært meg å strikke.

Endelig ser jeg lyst på livet, etter halvannet år med alt for mye for bittelille meg. Jeg er glad jeg fikk hjelp den gangen, og at jeg fortsatt er i livet og kan være her for de rundt meg. Livet er for verdifult til å gi slipp på det.

Nå er jeg faktisk glad! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har ikke fulgt historien din, ville bare si at det var godt det går bra med deg, og ønske deg lykke til videre=)

Skrevet

Å så bra:o) LYKKE LYKKE TIL!

Jeg tror jeg har svart deg noen ganger? Jeg har vært i en lignende situasjon selv for noen år siden.

Jeg kjenner jeg blir helt glad selv jeg. For jeg vet veldig godt hvordan du har hatt det. Stå på vennen:o)

Skrevet

Dette var et hyggelig innlegg :) Godt å høre at det går bedre med deg!!!

Fortsatt god bedring, og lykke til videre!

Skrevet

Så hyggelig å høre =)

Lykke til videre!

Skrevet

Ja, tror det:)

Er så deilig å vite at nå har ting ordet seg (Ikke helt da, men jeg begynner å se fremover og positivt på ting) Er så glad for å endelig vvære på vei oppover igjen... =D

Skrevet

så godt å høre at det går så bra med deg!!

hekler og strikker masse selv, og det er virkelig terapeutisk! lykke til videre, høres virkelig ut som at du er på rett vei oppover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...