Prinsen & spiren Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Det har jeg. Begynte i forrige uke.. uke 9. Synes det er veldig tidlig, men.. er fremdeles sliten og slapp, og dårlig matlyst. Men kvalmen og spyinga er borte..
Prinsen & spiren Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. januar 2009 bare håper dette er vanlig og at alt er i orden ;S
2prinsesserogbim Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 I dag har eg vertfall vert i grei form i grunn.... Ikkje så kvalmen... e berre 6+4 eg... Men kan jo hende eg berre har hatt ein god dag då...
ta|ie Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Det har jeg og! Og jeg er bare 8 uker på vei Har slete med kvalme, ikke spying men brekker meg mye. Var hos legen, fikk kvalmestillende og det funka bra det! Tar enda om kvelden før jeg legger meg pga. litt mer kvalme da. Sliter og med tretthet og dårlig matlyst da :/ Litt kjipt men, også litt deilig å føle noe
Smilogværglad Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Hvilke kvalmestillende fikk du? Jeg fikk Postafen, de hjalp ikke meg....
ta|ie Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Phenergan fikk jeg... Sover godt med disse da for å si det sånn heh.. Men prøvde du ikke noe annet da? Jeg fikk jo beskjed av legen at hvis de ikke funka så skulle jeg komme tilbake for å prøve noe annet.
Mamma_til_isabella Skrevet 17. januar 2009 #7 Skrevet 17. januar 2009 Jeg er 11+3 og blitt i kjempe form. Har vært veldig plaget med kvalme 24/7 siden uke 7 til for to dager siden så forsvant den brått....kjempe kjempe deilig. Når jeg var kvalm brukte jeg Afipran og det funket som bare det:)Men symptomer kommer og går det har jeg merket flere ganger.......
nicknack Skrevet 18. januar 2009 #8 Skrevet 18. januar 2009 Hei 09baby venter augustbaby Jeg hadde det på samme måte. Var intenst kvalm fra slutten av uke 6 til uke 8 (men kastet ikke opp) til alle døgnets tider, men fra slutten av uke 8 ble jeg mye bedre. Var først deilig, men så ble jeg jo nesten bekymret over å bli så mye bedre;) Kom over det som står om uke 9 på babyverden.no og ble litt roligere ("Hurra! Første dag uten å være kvalm. Ja, slik er det for mange nå.....").
Prinsen & spiren Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 18. januar 2009 nicknack Åh, den meldinga der var veldig god å lese. Takker og bukker :-) Deilig at formen er bedre i alle fall=)
ble_mamma_6august 09 Skrevet 18. januar 2009 #10 Skrevet 18. januar 2009 jeg har ikke vært dårlig i det hele tatt. det kommer vel ikke til å komme senere? Er 11+0 idag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå