Vinden blåser Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 han australiafyren der...herregud eg får lyst til å be han skjerpe seg!!! så mange fakter og meninger..og tanker..og ideer...... snakk om irriterende fyr....hehe
It's all about me Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Underholdende å se hvordan han dyrker seg selv som en helt. Men jeg tror jeg hadde klikket på han hadde jeg vært der nede.
Monajenten Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Han var vanvittig plagsom. Tar utrolig stor plass.
yvve73 Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Tror kanskje klippingen gjør han litt "verre" enn det han er i virkeligheten. Bor i samme kommune som ham, og har vært på gården hans et par ganger. Han er kjempefin fyr, som gjør masse for barn og unge. Er jo enig i at han virker litt rar på tv, men på den annen side, så var det han som hadde det hardeste arbeidet med å grave den grøfta. Derfor kunne vel mange spart seg for å kommentere at han tok seg en te-pause.....Men men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå