Gå til innhold

noen som ser på tv2??


Anbefalte innlegg

Skrevet

han australiafyren der...herregud eg får lyst til å be han skjerpe seg!!! så mange fakter og meninger..og tanker..og ideer......

snakk om irriterende fyr....hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Underholdende å se hvordan han dyrker seg selv som en helt.

Men jeg tror jeg hadde klikket på han hadde jeg vært der nede.

Skrevet

Han var vanvittig plagsom. Tar utrolig stor plass.

Skrevet

Tror kanskje klippingen gjør han litt "verre" enn det han er i virkeligheten. Bor i samme kommune som ham, og har vært på gården hans et par ganger. Han er kjempefin fyr, som gjør masse for barn og unge. Er jo enig i at han virker litt rar på tv, men på den annen side, så var det han som hadde det hardeste arbeidet med å grave den grøfta. Derfor kunne vel mange spart seg for å kommentere at han tok seg en te-pause.....Men men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...