Gå til innhold

Skulle hatt en reservemann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver å bli gravide, vi følger alle råd, stakkars gubben har til og med sluttet å røyke for å gjøre rumpetrollene ekstra sunne og huset helt røykfritt til en baby. Selv har jeg begynt å trene, prøver å få av noen ekstrakilo, som i mitt hode er grunnen til at vi ikke får det til..

Men når man bare kan prøve annenhver måned, fordi gubben er på jobb i 4 uker i strekk, og hjemme 4 uker, så er det kanskje ikke så rart at det tar litt lengre tid enn planlagt..

Vi hadde håpet på et januarbarn, så syntes vi det hørtes bra ut med et barn i februar, deretter mars.. Men nå er den januaren kommet, og hybelen i magen er like tom..

Skulle hatt en reservemann som kunne ha hjulpet litt til med befruktningen når gubben er på jobb...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom inn til gressenkene og klag din nød der:) Der møter du forståelse i bøtter og spann!

Men til reservemannproblemet ditt kan jeg anbefale søppelmenn og postmenn, de kommer ganske regelmessig i allefall;)

Selv har jeg smurt meg med tålmodighet og venta på gubben.

Prøver nå på nr to, men da vi prøvde på nr en gikk det 6 pp før vi fikk prøvd... Det var frustrerende det!

Skrevet

Forstår hvordan du har det. min kjære jobber også 4-4, så da har vi jo bare halve året å prøve på:( nå fikk vi det til å klaffe i oktober men uheldigvis så hadde jeg en ma, så nå må vi begynne påan igjen. første tok det et år å få til. men hadde 2 sa før det gikk bra da. nå har jeg hatt en sa og en ma etter han, så kanskje alle gode ting er 3:) så neste mnd håper vi å få det til å klaffe, hvis ikke blir det jo 2 mnd til vi kan prøve igjen:(

Skrevet

Postmannen er en dame..:) Og søppelmennene har det jo så travelt og kommer tiiiidlig om morgenen.. Feieren var innom før jul, men jeg turde ikke ta det opp med ham..hehe :) Ha ren kompis som sier han kan trø støttende til om det skulle være nødvendig..hehe

Men sånn helt seriøst, så er det gubben jeg vil ha barn med, og ingen andre, så det er vel verdt å vente på!:) Nå må jeg vente til 4.februar, men EL-syklusen min er blitt feil, så jeg aner ikke lenger oppned på den.. Men vi prøver å ta det hele med ro, vi har jo ei fra før! Det er i alle fall det vi sier utad, hva vi tenker og føler er noe helt annet..:)

Lykke til med prøvingen!:)

Skrevet

Oi, så trist at du har mistet da! Særlig når det tar så lang tid på å bli gravid! Men man må bare trøste seg med at mister man, så er det en grunn til det.. Selv om det er dårlig trøst!

Hadde en SA selv for snart to år siden, den gang hadde jeg ikke lyst på flere barn, så var litt lettet.. Så jeg regner med at nå får jeg igjen for den følelsen jeg hadde da, når vi nå plages litt..

Håper det ordner seg for dere snart!!:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...