mastermind Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Da jeg var gravid fant jeg noen geniale greier til å sette på dørhåndtaket slik at døra ikke gikk igjen uten at du trykket ned dørtrykkerten. Noen som har disse eller har sett de og vet hvor jeg kan få tak i de? Har sett de greierne du setter på dørkarmen, men da går jo ikke døra igjen i det hele tattt.
Leamamma Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Hva er poenget med det? At barnet ikke skal klype fingerne i døra? Barn lærer fort hva de skal gjøre og hvordan. Hva lærer barna om alt er så sikret at de aldri slår seg, klyper seg eller faller? Nothing.
It's all about me Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Så genialt, det vil jeg også ha. Ikke som klemsikring men så det ikke går an å smelle igjen dørene ) Umulig å få både mannen og guttungen til å forstå at dårene skal lukkes igjen ved å trykke ned håndtaket og ikke bare smelles igjen med et brak.
mastermind Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2009 Det var ikke det jeg lurte på ! Og bare så det er sagt, jenta til ei venninne av meg var uheldig for et par uker siden. 3 år, og hun gjorde ikke ne spesielt, men plutselig klemra ho seg. måtte legges i narkose for å sy. jenta mi kryper bare ennå, og hun skjønner ikke denne sammenhengen ennå. hun får falle og slå seg, er langt fra overhysterisk, men noen tiltak må man gjøre.
mastermind Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2009 angrer på jeg ikke kjøpte da jeg så de. Heretter er det "kjøp når du ser det så har du det når du trenger det" dytte!!
mastermind Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2009 skubb dytt push up noen må jo ha sett disse ;-)
Chiquita Bananas Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Vi har noen skum greier som vi setter på døra slik at den aldri går helt igjen - siden lillegutt er så glad i smelle igjen døra. Veldig greit å bruke når man vil ha en liten glippe på døra. Ser ut som en mini ammepute i skum ;o) Vi fikk vår fra USA, men ser dem selger slik i barnebutikker. Så faktisk akkurat like på Happyland i Sverige - men dem selges her i norge også. Og han lærer jo om dører også ja - fordi vi har ikke det på andre dører enn stua og soverommet hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå