Sjokoladebanan Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Har lagt en del på meg etter fødselen, og vil gjerne ta det av meg, helst litt fort. Noen som har noen gode råd? (Har ikke mulighet for treningstudio.) Hvor mye kan jeg ca ta av meg i uken? Det er mest rundt magen og "lovehandelsene" jeg ønsker å fjerne. Men vil gå ned hvertfall 10 kg. Har alltid hatt litt å ta i,og har aldri trent/slanket meg før. Så kom gjerne med tips på riktig, og sunnt kosthold også, for det har jeg aldri hatt.. Håper på mange tips..
cherry coke Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Sunnt kosthold og mosjon=) Om du ikke har anledning til studio, hva med trenings dvd hjemme i stua? Ellers er en rask gange hver dag (min 30 min) veldig effektivt. Et sunnt kosthold bør bestå av grovt brød, magert pålegg (kokt skinke, egg, etc), fisk, kylling og svin er magert. Drikk omtrent 2 liter vann for dag. Spis små, men mange måltider (ca 5). Hvor mye du vil gå ned avhenger litt av hvor stor og tung du er nå. Lykke til=)
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Gå inn å les på ketolyse.no Jeg har gått på det nå i 1,5 uke og har tatt av 4 kg:-)) Suuuuuuper diet!!
Sjokoladebanan Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2009 Takk for svar. Jeg var 70 da jeg ble gravid. Nå 5 mnd etter fødselen vil jeg tippe jeg ligger på ca 80 kg.(Har ikke vekt så får ikke veid meg, men sist jeg veide meg var jeg 77 kg, og jeg har hvertfall ikke gått ned!) er 167 høy. Har en litt kraftig benbygning, så det kan vel også spille litt inn? Vil helst gå ned tilbake til der jeg var før jeg ble gravid, og aller helst mer en det også.
Sjokoladebanan Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2009 spennende.. skal gå inn å se. takk for tips.
Sjokoladebanan Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2009 Flere tips mottaes med takk :-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. januar 2009 #7 Skrevet 17. januar 2009 Hei.... Jeg kjøpte i våres, en rokkering (med vekter i) og en ellipsemaskin. jeg trener med begge deler hver dag i 20 min (rokkeringen) og 30 min ellipsemaskin. I tillegg har vi akkurat begynt å kutte ned mye på karbohydrater i kosten (ikke ungene, bare vi voksne) Vi spiser ikke poteter, ris, pasta eller brød. Kikka på Ketolyse jeg også, men det er nok ikke noe for meg. Så alternativt kan du jo kikke på lavkarbo.no der får du masse fine tips=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå