Ronja65 Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Sorry at jeg har vært så treg i det siste. Håper alle har det fint?. Selv har jeg det fint. Begynner og bli bedre etter influensan som jeg har hatt ca en uke. Så på mandag blir det jobb igjen:-) Kram fra meg
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Her står det bra til:-) Akkurat nå så koser jeg meg under dyna, med lille snorkfrøken ved min side. Sambo på jobb og hun på snart 16 er borte hele helgen! Stille stille stille............deilig:-) Var på rocker`n i går, så denne stillheten kjennes veldig riktig ut:-) Godt å høre du er på bedringens vei etter influensaen. Ikke noe kjekt det der! Og du, jeg håper du får til SPA-turen!!! Blir sikkert kjempekoselig:-)))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Ikke noe å være sorry for:-) Godt at dere er på bedringens vei. Håper det står bra til og at du får anledning til å bli med på Spa, det hadde vært gøy:-)
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Koselig å se deg igjen, selv har jeg dessverre heller ikke hatt anledning til å være så mye her inne, men det skal bli bedre :-))
Karomamma Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Hei på deg!!! Så flott at du er på bedringens vei!! Denne vinterens sykdomsrunder har ikke vært til å spøke med altså Håper du har hatt en fin helg!!
Velve Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Heisann! Jeg er ikke så ofte her jeg heller, men synes det er veldig koselig innimellom å "hilse" på gamle kjente! Fint å se deg komme innom også! Ha fine dager i snøen (for de av oss som har fått det..) til alle!
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 Hallosann =) Godt å høre du er på bedingen nå.Er noe tull disse virusene som florerer overalt.Har gudjelov ikke fått influensaen hit.Å ikke har jeg tenkt å la den besøke meg heller. Håper du snart er innom igjen.
Superlis Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 Kjekt og se at du også er her enda, jeg er en av de som er her, men er ufattelig treig med og skrive, skal skjerpe meg nå!! Godt du er på bedringens vei, tullegreier den derre influensaen, vil ikke ha den inn i mitt hus, men hører den har "besøkt"mange i år;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå