Gordonia Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Tenker litt å anskaffe en labrador..Noen som har anbefalinger å komme med ang gode, seriøse oppdrettere? Labrador er litt ukjent mark for meg...
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Vet foreldrene mine kjøpte fra Eidsvoll området men det er mange år siden...... Labradorene er kjempe fine hunder. Personlig har de fallt mitt hjerte nærmest. Jeg har bare vært forvært ett år foruten familie hunden da. Den skulle bli førerhund. Og ble det også, så det er jo også en måte å gjøre det på. Blir ikke hunden godkjent så får du beholde den. Labradorer er f.eks sterkere psykisk enn golden. Labradorene trenger tydelige grenser. De er ofte veldig lekne. Og kan også være veldig sta. De fleste som fører rene hunderaser er veldig seriøse.
mathildes mamma Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Jeg ville hørt med retrieverklubben. De har lister over oppdrettere. Det kan sikkert være litt forskjellig på de listene også, men jeg har inntrykk av at de er mer seriøse enn de som IKKE er på listen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå