Gå til innhold

bytter dere ofte vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror jeg har vært utrolig treg på vogn-fronten med mine to. kjøpte vogn til den første som jeg brukte til neste mann noen år etterpå. har inntrykk av at de fleste har kjempe mange vogner jeg....finnes jo mange fine men bytter dere bare fordi dere er lei den gamle?

heldigvis har jeg gitt bort vogna nå så 3.mann får ny hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal bruke vogna for 3. gang. Ser ikke noe poeng i å bytte vogn flere ganger. Vi har en trille som vi har brukt innomellom når barna ble større.

Skrevet

Kjøpte simo kombi til nr 1 mars -06.

Kjøpte så en Quinny speedi sportsvogn til han jan-07..lettere å få med seg!

Kjøpte bag til Quinny vogna når nr 2 kom i mars-08=)

Det holder lenge=) trenger ikke bytte så mye..

Gjest 5 andre
Skrevet

Fikk første i august 2006, og tenkte at nummer 3 som er ventet i juli skal få bruke den samme vogna som søsknene. Like god den. En Emmaljunga Edge Duo - kjempefornøyd med den :)

Skrevet

Kjøpte kombivogn til eldstemann, ukjent merke.. Denne var så tung og fæl og treig å legge sammen at den ikke ble brukt mer enn absolutt nødvendig. Når hun begynte i bhg ble den stående der og vi begynte bare å buke en liten reisetrille..

Har derfor valgt å kjøpe ny vogn til baby i magen, en OTH med bag - regner ikke med det blir flere..

Skrevet

vognmarkedet er håpløst! finner ikke den perfekte vogn noen sted! så her i huset har vi allerede hatt en hel haug! og vi har 1. barn! tror vi har funnet løsningen nå slik at nr 2 slipper alle disse vognbyttene...

Skrevet

hvilken vogn har du endt opp med da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...