Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Etter at jeg fødte for 3 mnd siden har jeg hatt fiskelukt nedentil. Dusjer hver dag, men det hjelper ikke. Noen som vet hva det kan være?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Bakteriell Vaginose? Ta turen til legen, og få medisin:)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 da hadde jeg gått legen fort som fy...(ville ikke ventet i tre mnd) sikkert ikke noe farlig...men ville opplevd det som ubehagelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå