LRMG Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Hei alle medprøvere! Jeg blir veldig glad om noen kommer med en liten bli-gravid-oppskrift. Første barnet vårt kom på første forsøk, lenge før vi egentlig var klare for det. Nå prøver vi på nr to og har lyst på to tette, men nå har jeg hatt mensen to ganger og begynner å bli utålmodig (ja, det er ikke så synd på meg altså!). Siden jeg har vært forkjølet mer eller mindre i 2 mnd, mye nattevåk med lillemann og fått ganske tøff behandling for bekkenproblemer, tror jeg at kroppen kanskje ikke har vært helt happy. Og nå har jeg influensa... Men vil gjerne få det til på dette forsøket, for jeg er bortreist neste eggløsning. De to syklusene jeg har hatt siden jeg fjernet spiralen, var på 31 og 32 dager. Er det slik at jeg da skal anta at eggløsning kommer 14 dager før dag 31/32? Og når bør man ha sex i forhold til eggløsning? Er det noen sex-stillinger som er mer effektive, og burde man ligge med rompa opp etterpå? Hvor lenge? Noe annet jeg bør tenke på? Blir veldig glad for tips!
LRMG Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. januar 2009 Glemte å spørre om hvor ofte man bør ha sex. Kan vi ikke bare kjøre på hver kveld i uken rundt eggløsningen? Eller blir det for langt mellom soldatene da?
Bare blåbær Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 anbefaler deg å lese tipsliste tråden, den har mye brae tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå