Gå til innhold

Førstemann ned 4 kg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veid meg i dag. Den magiske grensen er nådd og jeg skal ned 4 kg. Men siden jeg er et konkurranse menneske av dimensjoner trenger jeg et snev av dette for motivasjon. Min vekt er nå Lørdag litt før 21 den nette sum av 70 kg. (Ja, du hørte riktig) 66 kilo er et delmål, men skal ta tak i resten ved et senere tidspunkt. Hvis vi veier oss hver dag og raporterer på denne tråden tror jeg vi skal få det til sammen. Jeg har tenkt til å slanke meg sånn som jeg har gjort før (med god effekt). Ikke mere coca cola og søte drikker. Ikke mere sjokolade. Og lite mat. Så får vi se.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går sikkert greit. Det er enkelt å slanke seg.

Skrevet

Jeg kunne godt tenkt meg å være med. Men veie hver dag?

Slankenett.no er en bra side, bare et tips!

Skrevet

Jeg vinner! Har nemlig omgangssjuke :( Vil du ha?

Skrevet

Ellers takk, kjære stratos. (Bare nicket ditt får spytt produksjonen til å øke). Til du som skrev hver dag.... ja.. trenger det for å holde meg selv i håret. Her er det ingen nåde. Jeg vet det finnes sider som er til god hjelp. Men jeg tenkte vi kunne legge litt mere press på hverandre her inne.

Skrevet

Jeg vil være med. Jeg veier 64 kg. Og vil gjerne veie 60. Vi er kanskje ikke pålogget på samme tid, men la oss veie oss når vi står opp hver dag, sånn at vi kan sammenligne. Mitt problem heter potetgull med paprika.

Mvh Tjukkebolla.

Skrevet

Jeg blir gjerne med, men kan jeg holde meg til veiedag en gang i uka? Men kan skrive ned hva jeg spiser da. Jeg blir helt gal av å veie meg hver dag..

Skrevet

Det skal vi nok få til bolla. Her må vi være strenge med oss selv.

Skrevet

Selvfølgelig kan du veie deg akkurat når du vil 2147. Det viktigste er at vi holder motivasjonen oppe. Da foreslår jeg innveiing i dag så tar vi en sjekk om en uke.

Skrevet

Jeg skal på indisk med min mann nå. Der skal jeg nyte min siste coca cola på en stund, og min siste rømmedressing. osv osv. Smart det å bare ta 4 kg om gangen. Det bør jo være fort gjort. Kanskje 2 uker????? Og så kan vi spise normalt igjen, HURRA.

Hilsen Bolla.

Skrevet

Okey, så fint! Jeg har veiedag hver fredag. Jeg startet på slankingen 05.01.09. Da startet jeg på 69 kilo, i går veide jeg 66 kg. Mitt mål er egentlig 60 kilo. Så litt mer enn 4, men kan jo henge meg på så lenge dere holder tråden gående.. :o)

Signerer da med nick så blir det litt lettere.

Skrevet

Hehe nei det ble anonym gitt.. Her er nick..

Skrevet

Jeg er med veier 74 , og kommer til å veie meg kanskje annen hver uke.

Men skal ned igjen til 58-60 som jeg var da jeg ble gravid.

Miss Whale

Skrevet

Er dere veldig lave? Synes det er sprøtt å kalle seg tjukkebolla feita når man veier 64 kg. Jeg har som mål å veie 70 kg, da er jeg passe:)

Skrevet

Du er jo godt i gang!! Forresten veldig motiverende å se at du har mistet så mye allerede.

Skrevet

Jeg er 170 lang, 70 kg gjør at folk syntes jeg er lubben. 58 Kg gjør at folk syntes jeg er slank. Jeg kunne nok ha levd godt på å være 66, men jeg har mange ganger veid mindre, og folk sier de syntes det er penere. Før jeg fikk gutten min for 5 måneder siden veide jeg 58 kg. En makelig livsstil og tonn av godis har fått meg til å se ut som en liten klump.

Skrevet

Det er godt med en knallstart! Bare det ikke dabber helt av.. Jeg er veldig avhengig av å stå på når jeg først har motivasjonen, for når den først forsvinner, da er det gæli.

Så godt å ha noen å melde fra til, for da tenker man kanskje ekstra før man faller for fristelser.

Men her har motivasjonen kommet for fullt hvertfall. Så håper vi kan hjelpe hverandre da :o)

Skrevet

Miss Whale. Når du veier inn om to uker så regner jeg med at du har nådd 70 og da er det bare 2 av 3 deler igjen.

Skrevet

Jeg er akkurat som deg BigMama. Når det først skjer så skjer det. Ikke noe tull. Har gjort det før. Har nemlig en personlig regel som sier aldri over 70 kg. Og sist gang jeg gjorde det varte det i 3 år der jeg spiste helt normalt. Men jeg husker at det involverte stort ubehag.

Skrevet

Jeg er bare 165 cm. høy. Jeg er ikke feit med mine 66 kilo, men greit i hold kan man vel si.

Jeg kunne godt veid 55 kilo. Men 60 kg. er mitt første delmål hvertfall. Så får jeg se etter det.

Skrevet

Dag 1

~`~`~ 70 kg Skal veie igjen I morgen.

Tjukkebolla. 64 kg Skal veie igjen I morgen.

BigMama&LilleSander 66 kg Skal veie igjen Fredag

Har alt mistet 3 kg, begynte 05.01.09

Miss Whale 74 kg. Skal veie seg om 14 dager.

Skrevet

Oi, jeg er 173 cm høy, og folk trodde jeg hadde anoreksi da jeg slanket meg til 59 kg. Alle beina stod ut, og jeg fikk vondt av å ligge på siden fordi knebeina risset mot hverandre. Fikk høre at jeg så veldig bra ut da jeg veide 75;) Men er mest opptatt av hva jeg selv trives best med, og det er nok rundt 70 kg. Men det er forskjell på beinbygning og muskler, selv har jeg både muskler og tung beinbygning.

Skrevet

Det er viktig å ta det før det blir for ille og det blir en jobb som jeg ikke vil begynne på. Jeg har ei venninne som er på 3 måneders opphold for å slanke seg nå, og hun skal miste 45 kg. Da blir hun veiende 75 kg og hun er 170 høy. Vi jenter skal bare ta av 4 kg i denne omgang og det skal vi klare. Helt sikkert.

Hilsen Tjukkebolla.

Skrevet

Bare kopier og heng navnet deres på listen. Her er det plass til mange.

Skrevet

Kunne ikke vært mere enig med deg bolla. Det er jo ennå ikke så feit at jeg ikke kan se at jeg kan komme tilbake til fasong. Må gjøre noe med problemet nå, før det tar av. Det er grunnen til at jeg har en 70 kg regel også. Jeg har satt den for å ha en personlig grense som ikke skal flyttes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...