Her kommer Ole Brumm Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Kan man sende en melding til noen man ikke har på vennelista si, men som har facebook? For når jeg søker opp et navn, så kan jeg adde som venn, sende melding eller se vennene (dersom de ikke har sperret)...kan jeg da sende melding til h*n dersom jeg ikke har lagt h*n til vennelista mi? Og ser da h*n at avsenderen er meg?
Septemberstjerna og Martine Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Ja du kan sende melding til hvem som helst... Mottakeren ser da at det er du som sender meldingen, men jeg er usikker på om de får tilgang til hele profilen din...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 ja, du kan sende melding, da får de opp at det er fra deg, og de får tilgang på profilen din i en uke eller måned (husker ikke hvor lenge...)
Her kommer Ole Brumm Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2009 Takk for svar =) Kommer meldingen i innboksen (der ingen andre kan lese den) eller kommer den på fremsiden på profilen (der alle kan lese)?
Mom2Two Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Den kommer i inboxen, og de får begrenset tilgang til profil, venneliste osv. i 1 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå