Anki09 Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 GRAVID UKE 17 I dag var jeg hos legen etter jeg hadde en slags lekkasje fra skjeden. Det kjentes ut som mensen som rant ut, men d var helt blankt. Ble helt våt oppe med lårene og det dryppet ned på gulvet( jeg sover uten undertøy ettersom det minsker sjansen for sopp i svangerskapet). Legen sa at alt var bra med fosteret og urinprøven jeg tok var helt fin. Men jeg skulle følge med de neste dagene om d skjedde igjen. Jeg har også hatt en del kramper i skjeden! Krampe i livmoren er helt normalt, men gjelder d skjeden også? d gjør svært vondt til tider. Føles som om noen kniper nesten. For nesten en uke var jeg nær med å besvime. Kan dette ha noe med saken å gjøre? Har ikke hatt blødning eller noe slikt. Noen som vet om det er noe å bekymre seg for?
Jewel m/jente får gutt Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Hadde det vært meg, så hadde jeg tatt kontakt med føden på sykehuset istedefor legen. Det første jeg tenkte på når jeg leste innlegget ditt var fostervannslekkasje. Nå har jeg ikke opplevd det selv, så jeg vet jo ikke. Kan også være ingenting.
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Jeg tenkte også fostervannslekkasje da jeg så innlegget ditt. Har ikke hatt det selv men kjenner ei som har det. Alt går fint med ho men må bare ta det med ro. Disse smertene i underliv og skjede som du beskriver de høres ut som mine. Kjenner det av og til og virker som babyen har vokseperioder. Ikke så behagelig nei. Har hatt det sånn siden uke 16-17 men ikke bekymret meg. Alt utvides og blir strekt der nede så helt normalt. Er nå 23 uker og kjenner det enda. Svimmelheten din kan være ett fall i blodtrykket. Også helt normalt. Ta kontakt med føden og hør hva de sier. Kan være de vil ha deg inn til kontroll. Lykke til:-)))
Lalinja Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Hei! Jeg har ikke hatt dette problemet selv, men leste her på BIM noen som opplevde noe slikt. Finner ikke igjen innlegget, men slik jeg husker det dreide det seg om en bakterie i underlivet. Tror de fikk et middel de sprøytet inn, og så ble det bra igjen.
lillebebis 3! Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Dette opplevde jeg før jul, og da vi var på rutinekontroll hos jordmor sa hun det kunne være fostervannet, så vi ble sent til føden og fikk full sjekk. Alt var bra, de trodde det kunne være noen hormonkjertler som kan komme under graviditeten som hadde lekket litt væske, så ingenting skummelt heldigvis. Men det var godt å få en ordentlig sjekk. Fikk en ekstra ultralyd også. Det var stas, for da fikk vi se hvor stor babyen vår var blitt:) lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå