Gå til innhold

har noen opplevd dette ang spiral ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok inn spiral for 3 gang for ca 2 mnd... det var kjempe vondt, fikk vannvittig vondt i hoften og nedover foten og i ryggen, jeg lå hjemme på sofaen en hel dag... dagen etter var jeg litt bedre, så ble det bedre etter hvert.. men jeg har forsatt smerter nede i siden av magen... jeg fikk i etter tid høre at en venneinne hadde vært hos samme nye lege, hun og sa dette var så smertefult at hun trodde hun skulle dø.. i dag varte de smertene sålenge, begynnte å svette og måtte inn på nermeste apotek å få i meg paracet.. det hjalp en del... lurer på om andre har opplevd dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg har opplevd noe lignende ja. Og det viste seg at det var blitt gjort feil ved innsetting, Min gikk gjennom og ut i buken. Så jeg ville fått en sjekk på at den sitter der den skal. Jeg opererte ut min for en mnd.siden ca. Men på tross av denne opplevelsen fikk jeg satt inn ny mens jeg lå i narkose. Har ikke hatt noen problemer etterpå denne gangen:)

Skrevet

hjelpes, hørtes så voldsomt med å opperere den ut... å eg er så lei de der undersøkelsene.... vil bare at alt skal være bra...men det er bare så grådig smertefult...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...