Tommage♀♂ Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Bleker håret alene på en lørdagskveld, uten retrettmuligheter hverken i kveld eller i morgen. Og i morgen skal jeg i selskap... *gulp*
SuperGlad Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 been there, done that.... Aldri igjen he he
Marsipan❤grisen Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Hehe, det går nok forhåpentligvis bra. Av alle gangene ( og det er mange) jeg har bleika håret, har det bare blitt mislykket en gang og hva som skjedde da er ikke godt å si. Halve håret ble sølvfarget og resten blondt *gulp* Da var jeg rask til å sende ut samboeren for å kjøpe ny hårfarge :-)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 har du en fin hatt eller noe liggende da, just in case? Jeg hadde nok aldri turt det, men så er jeg en pingle når det gjelder slike ting da..
LapScouse Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Hvorfor ikke en fullstendig make-over og endre formen på øyenbryna kraftig, og bleike dem og...? Good luck hunny.
Tommage♀♂ Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2009 Tror rett og slett jeg skal FJERNE øyenbryna! Takk for tipset Hunny Bunny=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå