Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Fikk du dekket dette eller måtte du betale selv? huff, er veldig sikker på at jeg får dekker operasjonen men syns det er så utrolig pinlig å vise de til fastlegen min... også har jeg veldig lyst til å operere de nå snart, orker ikke vente til jeg er ferdig med neste graviditet, er DRIT lei av at de henger så..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Spørs på om du har noen fysiske plager på grunn av det, men man får ikke dekket dette vanligvis... Er i samme situasjon som deg, mest lyst å ta de med en gang, men nå er jeg gravid, så må ihvertfall vente halvannet år til amming og alt er overstått. Kjedelig!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Jeg føler jo at jeg har plager pga det. utslett under brystene, og vondt i nakke, øvre rygg... men huff er så ufattelig pinlig å måtte vise de til fastlegen... wææææ finnes det ingen utvei...?
Cat.68 Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Jeg hadde en brystreduksjon og fikk da et løft i samma slengen. Jeg fikk det dekket. Men skal du søke om å få det dekket må du nok vise de frem til fastlegen. Men husk de har sett mange byster, så det går nok bra.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Ja det går nok bra, men det er så pinlig, han er ung og veldig kjekk i tillegg. Det er jo en grunn til at puppene må fikses på og det er jo pga de henger så, og da er det ikke mye gøy å vise de frem...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå