Gå til innhold

Hva syns dere om dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg glad og fornøyd med meg selv fordi i dag sendte en pakke til en venninne av meg med kosttilskudd. Kosttilskuddet jeg sendte består av 1000 mg c-vitaminer og en pakke Weifa complete ingefær og peppermynte. Venninna mi er mor til 4 barn, 3 går i barnehage og derfor har ho omgangsyke hvert år. Jeg syns så synd på henne fordi ho har omgangsyke årlig, derfor sendte jeg kosttilskudd til henne som jeg tror kan både forebygge og lindre omgangsyke. Hva syns dere om at jeg sendte denne pakken til henne? Jeg syns så synd på henne for dette derfor vil jeg så gjerne forsøke å hjelpe henne å forsøke å forebygge å få omgangsyke hvert år.

Jeg lurer på hva dere syns om dette? Syns dere at dette var snilt av meg eller var dette å engasjere seg for mye i andres problemer som ikke angår meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en snill tanke det.

Men om det er såååå synd på henne er jeg vel ikke helt enig i. Omgangssyke er ubehagelig, ja, men den styrker vel også immunforsvaret noe.

Om hun er livredd omgangssyke var det veldig snilt, da slipper hun få så mye angst for det:)

Skrevet

Unnskyld meg, men det var da voldsomt så opphengt du er i omgangsyken da? Er det det livet ditt dreier seg om? Hvordan klare å lure seg unna omgangsyken? Du har jo lagt inn x antall innlegg om oppkast og omgangsyken her inne? Har du ingen andre bekymringer?

Skrevet

Ho venninna mi er ikke livredd for dette, det er jeg som har den fobien. Men at ho har dette forholdsvis ofte er for meg en skummel truende påminnelse om at en dag blir det min tur også. Da føles det litt deilig for meg å sende kosttilskudd til henne som kan forebygge dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...