Gjest amandine Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 I dag har jeg sett min aller første episode med Drømmehagen... Gubben og jeg målløse og lattermilde, hva i alle dager? De som har funnet på dette må jo ha vært høye på livet! Broremann på 5 har forklart etter beste evne, Knøttet på snart 4 mnd syntes det var helt kult( tidlig krøkes?). Virkelig fullstendig absurd er det ikke? Nei, jeg tar meg en Clausthaler til, jeg! God helg!
dritgrei hei hei! Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Det er en syk syk syk serie, som elskes av hun snuppelura på to år... vi andre... vi skjønner ingenting, men blir ubevisst hekta hele gjengen.... HÅÅÅPPSI DEEEEEEEEEEEEIIIIIIIISIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! :-)
coscos Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Jeg må si at den serien virkelig irriterer meg. Ikke nok med at alle figurene har helt syke navn, men det er jo ikke noen mening med noe av det de sier. Null poeng for hverken oppdragende effekt eller noe som helst form for læring. Og, at den går på NRK, det er jo toppen av kaka. De, som i sin tid, synes Teletubbies var fordummende barne-tv så de kunne ikke kjøpe inn serien, sender nå noe som er ennå værre. Ja, ja, et lite hjertesukk fra meg. Bare så synd at lille M koser seg når han ser på dette... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå