Gå til innhold

Dere som fikk klyx på sykehuset!se hit

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk det å da fikk jeg magesmerter/tarmsmerter og løs mage å det gjorde vondere enn de riene jeg hadde samtidig!!gruer meg så fælt til det denne gangen. fikk dere også vondt i magen?eller kan det ha vært noe annet som gjorde at det var så vondt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk klyx rett før første fødsel. fikk ikke vondt i magen jeg da...

rakk det ikke før andre fødsel..

Skrevet

Har fått det med begge to men hadde ikkje noko problemer med magesmerter. Det var jo bare mens eg prøva å holde på den det, det var ikkje så lett og da hadde eg magevondt. Men når eg fikk sleppe det ut så var det ikkje noko problem lengere.

Om det var klyxen sin "feil" el om det var noko anna veit eg ikkje.

Skrevet

Ja, men bare i de ti minuttene jeg måtte ligge å holde igjen... etter det var riene som før..

Skrevet

jeg fikk ikke noe vondt. men syns det var UFATTELIG ekkelt.. så kommer IKKE til å ta det igjen. hehe

følte jo jeg satt på do en time etterpå. første fødselen min fikk jeg ikke tid til å få så da klarte jeg det uten..

Skrevet

Jeg syntes det var en befrielse å få det, da hadde jeg slitt med forstoppelse i 8-10 timer.

Skrevet

Jeg synes også det var en befrielse. Klarte ikke gå på do tidligere på dagen, så jeg gikk og "holdt igjen" til jeg fikk klyx. Alt ble mye lettere etterpå. Ingen magevondt her, rakk det kanskje ikke. (Styrtfødsel)

Skrevet

Ikke ekkelt eller vondt. Sleit bare med å holde det inne:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...