Gå til innhold

Påmelding til SPA-tur.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tar utgangspunkt i de datoene som er satt her, men mulighet til å endre.

Altså, hvem kan er jo da spørsmålet.

18/4 og 25/4 er datoene vi forholder oss til.

Mamma søker barn-har fått 2 - kan både 18. og 25.

Attpåklatten

Karomamma

Snulder

Tiggywinkle

Reveenka

Gummelillan (prøv å få det til da:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som en drøm. Jeg har nattevaktshelg den 18/4. Og har lovet dyrt og helligt at jeg skal jobbe for en som skal gå skarverennet den 25, (Nesten hele jobben drar, så det er ingen som kan jobbe).

Min siste mulighet er om hun jeg skal jobbe før den 25/4 kan ta min nattevaktshelg den 18/4.

Så jeg må nok vente lit med å melde meg på. Ser først an hvilket dato dere velger før jeg spør henne.

Skrevet

Det hadde vært hyggelig. Det er Son-spa forøvrig:-)

Skrevet

Har ikke lagt noen planer så langt frem, så jeg tror det passer for meg med begge datoene. Vi får høre hva som passer flertallet.

Skrevet

Yes yes, ser jeg er påmeldt allerede. VELDIG BRA!!!

Bandet har fått en halvveis forespørsel om jobb 25/4, men jeg tviler på at det blir noe av. Regner den ikke som opptatt for min del i hvert fall.

Jeg vil heller ha den 25-helgen på SPA enn 18/4 som er første helga etter påske, men kan som sagt begge to foreløpig,.

Juhuuu!!! Gleder meg veldig :)

Skrevet

Herregud, dette hade vært noe for meg! Srever så veldig med puppeavvenning på lillegutt og planlegger nå å reise bort (er utslitt igrunnen...)...Kanskje dette er noe? Hvor/ pris/ osv...Noen som vet noe om det?

Vilikke reise så langt. Sist jeg dro fra puppegutt endte han på sykehus med blålys..astmaanfall....Kjenner at jeg må være max noen få timer fra A-hus...

Hmmm friste-friste....

Skrevet

Høres ut som om dette er noe for deg og at du har hatt noen tøffe runder Velve!

Det er det nye Son Spa og er jo ikke langt unna:-)

Sjekk nettsiden www.sonspa.no så kan du lese litt om det der:-)

Blir en natt borte da dette er både enklest og rimeligst for de fleste av oss:-)

Håper du blir med!!

Skrevet

Å, dette blir deilig - i år VIL jeg være med! For meg passer helgen 25 best, da har vi fått påsken litt på avstand...

Skrevet

He he he holder denn oppe jeg, for da er det kanskje fler som ser:-DD

Skrevet

Nå kjenner jeg at jeg gleder meg:-)

Kanskje jeg bare skal bestille, så får vi trekke fra eller legge til etterhvert:-DD

Skrevet

Det er helt sikkert lurt å gjøre, for det er rimelig fort fullt der har jeg hørt;-D

Skrevet

Høres fantastisk koselig ut, blir litt langt og reise. Men en gang skal jeg hive meg med, eller kanskje alle dere østlandsdamer tar turen til vestlandsbyen en gang? alt er mulig, kan nok hende vi treffes:) Jeg har i allefall veldig lyst, men må altså denne gangen nøye meg med og ønske dere God tur!!!

Skrevet

Det hadde vært kjempegøy!!!

Og du skal vite det, at vi er flere som bor ganske så nær. Så om du skulle ombestemme deg så er det alltids en ledig seng:-)

Ingen øksemordere eller gærne damer av disse her! Selv om de fleste av oss har tenkt tanken før det første møtet....hihi:-)

Men en vestlandstur høres også fristende ut! Og er vi noen stk så kan vi jo bile til og med:-)

Skrevet

KRIIIIIIISE!!!!

Jeg har nå da fått avdekket at den 18. er min kjære i Budapest med noen kompiser og den 25. er han på 25 års jubileum fra gymnaset... Himmel, skulle da virkelig ikke være lov med sånn uflaks!

Hm, tenke, tenke. Tror altså jeg derfor må trekke meg, MEN inne i mitt lille hode har jeg ikke gitt fullstendig opp. Når dere andre har landet dato så skal jeg pønske videre på om det ikke hadde vært mulig å få til NOE i det minste.

Deppehilsen fra

Skrevet

Vi kan jo bestille et rom, så kan vi avbestille om det trengs???

For det hadde vært kult om du ble med:-)

Skrevet

Tror jeg må vente og se når det blir og hvor mange unger jeg trenger barnepass av ;-)

Skrevet

Du MÅÅÅÅ bli med Gummis!!!

Tror det passet best lørdag 25. april for de aller fleste...om det hjelper litt på planleggingen?

Krysser fingre for at du får til barnevaktordning:-)

Skrevet

Takker for det:) Nei tror nok ikke dere er farlige,ser jo at dere har hatt en del treff og fremdeles henger dere med, er jo et godt tegn...hvis det ikke bare er en igjen av dere da som skriver alt...hehehe!!

Er ikke så langt til vestlandet nei:))

Skrevet

Det hadde vært bra jobba av den ene:-)

Hmmm.........lurer på hvem det egentlig er i såfall!!

Hihihihi:-))

Skrevet

Jeg tror faktisk at jeg kan få det til den 25. april... Tar i såfall Jojo med meg sørover, men hun får ikke bli med på spa ;-D

Jeg storkosa meg sist vi hadde spa-tur så jeg gjør ALT for å være med!!!! Vel... nesten i allefall ;-)))

Skrevet

Så kult, Babyonboard!!! Det blir så moro :)

Skal forresten spille i Alta en måned senere. Soul og bluesfestival. Da sees vi vel?

Skrevet

Tror jeg jobber den helga, men har barnefri så jeg skal nok få med meg blues festivalen i år ja :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...