Gå til innhold

Kan brystbetennelse gå tilbake av seg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mistanke om at jeg er i ferd med å få brystbetennelse, da jeg har feber og en nokså vond, rød kul i det ene brystet midt mellom brystvorten og armhulen.

Har på varmepads og masserer da tulla spiser, men merker ikke bedring. Skal ta en varm dusj og håndmelke litt når sambo kommer hjem.

Kan det gå over av seg selv eller bør jeg ringe lege nå, liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan gå over av seg selv om du heldig. har du mye feber da?

Viktig å ikke massere for voldsomt. Ta en varm dusj og masser med olje. Viktig at du ammer jenta di i en slik stilling at underkjeven/haka hennes kommer på det stedet du har kulen. ta fantasien i bruk. Jeg reddet meg på det måten. Ta kontakt med lege om du blir dårligere ekker hvis du føler for det nå

Skrevet

Har 39 i temp. og skikkelige frostrier. skal prøve et par paracet selv om jeg er sterk motstander, er alene her med 4 barn....

Skrevet

første gang jeg fikk bbetennelese hadde jeg også frostrier og dårlig ett døgn. dagen etter var feberen borte , men fortsatt kul og rød, 4dagen gikk jeg til legen og fikk antibiotika med en gang. legen sa de ikke venta med å behandle bb, om det gikk for langt så måtte kanskje et inngrep til for å få bukt med det!!!!

andre gang begynte jeg å bli ømm, slik som forrige gang, men jeg maserte lett og tømt brystet flere ganger. og det fikk ikke utvilket seg til å bli ille, og det gikk da over av seg selv.

det er viktig å få tømt brystet for melk.

Skrevet

Har prøvd varm dusj og håndmelking/massering, men føler ikke jeg får ut noenting... har ikke brystpumpe heller. I tillegg er babyen helt umulig og vil ikke suge ordentlig pluss at hun er veldig urolig i kveld. Merker kanskje at mamman hennes er i dårlig form?

Får ringe rundt i morgen og høre om noen har en til låns... Imens får jeg klemme av all makt så det ikke tetter seg helt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...