Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg kanskje burde be noen om litt hjelp, at jeg kanskje er litt deprimert! Synes alt er et ork. Klarer ikke kose meg med ungene mine, vet at når kvelden kommer så er det på`n igjen med skriking og trassing. Har ikke sovet en hel natt på over 3 år og nå har minstejenta slutta å sove også. Regningene mine hoper seg opp, vi kommer oss ingen steder, får ikke kjøpt oss hus. Alt er bare på stedet hvil. Har bare lyst til å sette meg ned og gi opp, bare hyle og grine og sove. Er så lei av at alt skal butte imot. Uansett hva jeg gjør blir jeg bare skuffet alikevel! Jeg orker ikke slåss mer med unger, gubbe og å prøve å finne mer jobb. Jeg er bare ferdig nå! Kjennes ut som om det er greiere at ting får gå som det går. Men jeg egentlig at det her er ikke likt meg. Burde jeg prøve å prate med noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det syns jeg du bør. Det kan være godt å prate med et profesjonelt menneske som er objektiv.

Håper du raskt finner en psykolog eller lignende. Har du god kontakt med fastlegen din kan du jo også prate litt med han/henne. Det er jo også mulig å gå på et familievernkontor eller til en privat psykolog. Det siste alternativet er vel der du raskest kan få tid, men det er også dyrest. Helsestasjonen kan også være behjelpelig i din situasjon.

Lykke til!

Skrevet

Kanskje jeg kan ta det opp hos helsesøster da! Skal dit om noen dager, men er liksom så dumt hvis det egentlig ikke er noe. Kan jo bare være at jeg er lei rett og slett!

Skrevet

Be helsesøster om hjelp. Hun kan hjelpe deg med å få mer hjelp:)

En familierådgiver kan også være aktuell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...