neste*gang Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 hele dagen lang..... uansett om jeg skal ta en pause for å lese avisen eller skal hente meg en kaffe på automaten så står han "plutselig" der... og det er "han" som er så ekkel at hver og en hadde tatt beina på ryggen hvis han prøvde seg... og av den sorten som du bare omtrent sier "hei" til og han faller pladask... og ikke skjønner et høflig avslag eller hardt og kaldt og brutalt nei... huuuff.....
Mor Løvehjerte Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Du har min dypeste medfølelse! Isj! = )
mamma`n te Kaja Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 hehe huff :/ stakkar deg... har du sagt fra i klar tekst altså?
neste*gang Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2009 ikke med ord men med handlinger.. de er som regel mer effektive... som å reise meg brått og brutalt og slenge fra meg avisen og gå uten et ord.. og ikke svare når han står der og stotrer og stammer og puster og peser for å få igang en samtale... men han gir seg ikke...
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 hehe....er det ikke obligatorisk av ledelsen å ansette minst en sånn person på hver arbeidsplass?? ;o)
mamma`n te Kaja Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 hehe huff :/ det hørtes ikke mye trivelig ut nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå